گوشی های بالارده سونی

گوشی های بالارده سونی آپدیت اندروید را به مدت 2 سال دریافت می‌کنند

ظاهرا گوشی های بالارده سونی حداقل به مدت 2 سال آپدیت های سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. این میزان ممکن است به 3 سال هم برسد، اما در گوشی های میان رده و پایین رده حداکثری خواهد بود.

زمانی که به مبحث آپدیت های اندروید بر روی گوشی های هوشمند وارد می‌شویم، این معمولا به اختیار سازنده بستگی دارد که تا چه زمانی می‌خواهد از دستگاه خود پشتیبانی کند و آپدیت های اندرویدی را برای آن ارسال کند. با این حال هیچگاه شرکت‌ها سیاست‌های خود را در این مورد با کاربران به اشتراک نمی‌گذارند و به صورت کاملا اختیاری در این زمینه عمل می‌کنند.

با تمام این تفاسیر اگر شما از طرفداران برند ژاپنی سونی هستید خبر خوب اینکه شرکت مذکور برای نخستین بار سیاست انتشار آپدیت‌های اندروید برای تلفن های هوشمند پرچمدار خود را اعلام کرده است. بر اساس این گزارش، گوشی های بالارده سونی به مدت حداقل 2 سال به روزرسانی های سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. مشخص نیست که آیا این مدت به 3 سال افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، اما حداقل این زمان دو سال خواهد بود.

به نقل از سونی:

ما قصد داریم آپدیت اندروید را به مدت 2 سال برای تمامی دیوایس های پریمیوم خود منتشر کنیم.

با این حال آن‌ها اشاره کرده‌اند که گاهی اوقات ممکن است اگر تجربه کاربری رضایت بخش نبود، از آپدیت مربوطه پرش خواهند کرد؛ گرچه این می‌تواند بیشتر در گوشی های میان رده سونی عملی باشد.

اگر در آزمایش‌هایمان رضایتی احساس نکنیم و احساس کنیم که سخت افزار توانایی ارائه یک رابط کاربری باثبات را ندارد، ما ممکن است از عرضه آپدیت برای گوشی های میان رده و پایین رده خود صرف نظر کنیم.

گوشی های بالارده سونی در MWC 2018 معرفی می‌شوند

این چیزی است که مشتریان پر و پاقرص سونی می‌خواهند در مورد گوشی های تازه ورود این شرکت بدانند؛ به خصوص آنکه در آستانه‌ی آغاز به کار نمایشگاه MWC 2018 و رونمایی از گوشی های جدید برند سونی در این رویداد بزرگ جهانی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واا مگه قراره دریافت نکنن بعد دو سال؟؟

  2. پ نه په!!!

    تا 3 سال حداقل باید دریافت کنن واقعا، چون الان شما 700-800 دلار پول گوشی بدی بیشتر از 2 سال باید کارت راه بندازه