گوشی رد هیدروژن وان

نگاهی نزدیک به گوشی رد هیدروژن وان 1200 دلاری ؛ گوشی RED چه در چنته دارد؟

پیش فروش گوشی رد هیدروژن وان (RED Hydrogen One) با قیمت 1200 دلار آغاز شد. در ادامه بیشتر با قابلیت‌ها و مشخصات این گوشی آشنا خواهیم شد.

تابستان گذشته، کمپانی سازنده دوربین های حرفه ای RED اعلام کرد که نخستین ماشین هولوگرافی رسانه جهان را در اوایل سال 2018 معرفی خواهد کرد. گوشی رد هیدروژن وان با قیمت 1195 دلار از هم اکنون برای پیش فروش قرار گرفته است. کمپانی سازنده تصویری از گوشی Hydrogen One خود را نیز منتشر کرده و در این بین یک بررسی کننده لوازم تکنولوژی فعال در یوتیوب به نام Marques Brownlee (با نام کاربری MKBHD) تصاویری از یک نمونه پیش تولیدی این گوشی را فراهم کرده تا کمی از نظر فیزیکی آن را بررسی کند.

در حالی که اطلاعات زیادی از گوشی شرکت رد در دست نبود، مدیرعامل این شرکت جیم جانارد جزئیات بیشتری از نسخه نهایی رد هیدروژن وان 1200 دلاری را ارائه کرد. به گفته‌ی وی، گوشی رد هیدروژن وان با سریال نامبرهای EVT1-0001 و 0002 در دست تولید است. تمامی امکانات یک تلفن به علاوه یک نمایشگر 4 جهته بر روی این گوشی تعبیه شده است. در زیر بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

نگاهی نزدیک به گوشی رد هیدروژن وان

این‌ها تصاویری از نسخه اولیه گوشی هیدروژن وان هستند که در ماه ژولای توسط براونلی منتشر شده بودند. طراحی این گوشی به مراتب شلوغ‌تر از سایر گوشی های هوشمند بازار است. قاب پشتی ترکیبی از فلز و کولار (الیافی ساخته شده از پارا آرامید قوی و سبک) به علاوه دوربین دوگانه بزرگ، 4 پیچ در کناره‌ها، یک لوگو بزرگ و پین‌هایی برای اتصال قطعات به صورت ماژولار است. رد می‌گوید نسخه پایه گوشی رد هیدروژن وان از آلومینیوم ساخته شده که 1195 دلار قیمت دارد و قیمت مدل تیتانیومی آن 1595 دلار است.

لبه‌های گوشی نوعی طراحی شده‌اند که بتوان بدون استرس لیز خوردن آن را در دست گرفت. در یک سمت یک کلید پاور / اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و یک کلید اختصاصی برای ضبط ویدیو نیز به رنگ قرمز نمایان است.

گوشی رد هیدروژن وان

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت رد، طراحی هیدروژن وان به گونه‌ای بوده است که در دست‌گیری گوشی آسان باشد.

در سمت دیگر گوشی ما می‌توانیم دو کلید تنظیم صدا را مشاهده کنیم.

گوشی رد هیدروژن وان

در زیر گوشی یک درگاه USB نوع C و یک جک هدفون نمایان است. این گوشی از صدای چند کاناله برای چه اسپیکرهای استریو داخلی و چه هدفون‌ها برخوردار است. این گوشی همچنین به یک اسلات دو سیم کارته مجهز است که می‌تواند در سفرها کمک شایانی به شما کند.

گوشی رد هیدروژن وان

قاب جلویی گوشی همراه یک نمایشگر 5.7 اینچی و شیارهایی مربوط به اسپیکرها بسیار ساده است. این گوشی در حال دو بعدی یا استاندارد خودش از وضوح 2560×1440 پیکسل برخوردار است که رزولوشن بیشتری را نسبت به نمایشگر 5.8 اینچی آیفون ایکس با وضوح 2463×1125 پیکسل ارائه می‌کند.

گوشی رد هیدروژن وان

تکنولوژی نمایشگر هولوگرافی در نسخه نهایی این گوشی قابل استفاده است، اما دستگاهی که توسط براونلی بررسی شده تنها از نظر طراحی خارجی می‌تواند این گوشی را به نمایش درآورد. برای حالت هولوگرافی صفحه کمی کوچکتر می‌شود و شما برای استفاده از این تکنولوژی نیازی به عینک‌های خاصی نخواهید داشت. نام آن رزولوشن 4V است که کمی بهتر از 3D‌ خواهد بود، اما هنوز به طور کامل مشخص نیست که این تکنولوژی چگونه خواهد بود. تکنولوژی هولوگرافی یک مورد اختیاری در گوشی رد هیدروژن وان است. اگر شما بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید و اگر نخواهید نیز می‌توانید به صورت معمولی از گوشی خود استفاده کنید. این گوشی همچنین از یک باتری بزرگ برای ضبط و پخش ویدیو برخوردار است تا خیالتان بابت شارژ‌ گوشی راحت باشد.

گوشی رد هیدروژن وان

هیدروژن وان بسیار بزرگ بوده و از طرحای مستطیلی بهره می‌برد. در زیر می‌توانید این گوشی را در کنار آیفون 7 پلاس اپل و وان پلاس 5 مشاهده کنید. این گوشی حدود 56 گرم سنگین‌تر از گوشی های 5.7 اینچی بازار است.

گوشی رد هیدروژن وان

براونلی همچنین یک دوربین ماژولار را نیز با این گوشی تست کرده است. به گفته‌ی وی این ماژول می‌تواند با بهره‌گیری از تکنولوژی دوربین شرکت RED، به طور کامل کیفیتی برابر با دوربین های بدون آینه بالارده را ارائه کند تا از گوشی رد هیدروژن وان گزینه‌ای ایده‌آل برای عکاسان بسازد. اگرچه این گوشی نیازی به ماژول جداگانه برای تصویربرداری 3D یا 4V در پشت و جلوی خود ندارد.

گوشی رد هیدروژن وان

البته این ماژول نیز نسخه پیش تولیدی است و باید در عمل ببینیم که چگونه کار می‌کند. گرچه با نصب بر روی گوشی هیدروژن وان، ضخامت آن بسیار زیاد می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. درسته یکم زشته ولی برخلاف نظر سایر دوستان، به شدت خوش دست به نظر میاد و به خاطر کناره هاش یحتمل از دست لیز نخوره

  2. حیلی کلفته و بزرگه اصلا خوش دست به نظر نمیاد

  3. خیلی زشته!! حیف 1 و 200 تا نیست بدی این

  4. درسته از ایفون گرون تره ولی در عوض شیکه ????

  5. ایییییییییی چ زشتههه چیه این