ال جی در بازار چین

تجارت موبایل ال جی در بازار چین ورشکست شد

فعالیت بخش موبایل ال جی در بازار چین به پایان رسید. پس از ثبت فروش بسیار ضعیف، دیگر شاهد عرضه گوشی های ال جی در این کشور آسیایی نخواهیم بود.

نتایج مالی شرکت ال جی در سال 2017 نشان می‌دهد که غول گوشی ساز کره‌ای تنها 13.9 میلیون دستگاه گوشی در این سال به فروش رسانده است. بخش تلفن همراه ال جی در سال گذشته میلادی فروش 10.52 میلیارد دلاری را تجربه کرد، اما آن‌ها در سه ماهه پایانی سال عملکرد بسیار بدی را از خود به جای گذاشتند. با توجه به این اوضاع، شنیده می‌شود که فعالیت ال جی در بازار چین متوقف خواهد شد و آن‌ها دیگر گوشی هایشان را در این کشور به فروش نخواهند رساند. این خبر حالا توسط خود ال جی نیز تایید شده است.

11 سه ماهه ناموفق ال جی در بازار چین اقتصاد گوشی‌های آن‌ها را فلج کرد

نماینده این شرکت کره‌ای در دفتر پکن گفته است که تجارت تلفن های همراه ال جی در بازار چین به پایان خود رسیده است و آن را ترک خواهد کرد. به استثنای سود جزئی در سه ماهه نخست سال 2017، بخش موبایل این کمپانی 11 سه ماهه پشت سر هم را با آمار بدی همراهی کرده است. تمامی این اتفاق‌ها دست به دست هم داد تا گوشی سازهای محلی، ال جی را خیلی محترمانه از بازار این کشور بیرون کنند و توانایی رقابت با آن‌ها را نیز نداشته باشد. آخرین گوشی هوشمند معرفی شده برند ال جی در بازار چین به ماه مه 2016 و مدل ال جی جی 5 اس ای باز می‌گردد که خود گویای همه چیز است. البته به غیر از گوشی های هوشمند، تجارت لوازم خانگی ال جی همچنان در این کشور ادامه خواهد داشت. در حالی که آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار برای گوشی های هوشمند ال جی است، اما آن‌ها نیز رقبای قدرتمندی شامل اپل و سامسونگ این شرکت را محاصره کرده‌اند. ال جی در قاره اروپا نیز، برند هواوی را پیش روی خود می‌بیند که به سرعت در حال گسترش قلمرو است.

در اکثر بازارهای آسیایی، سازندگان چینی با محصولاتی بهتر و قیمت‌هایی غالبا رقابتی‌تر سایر تولیدکنندگان مطرح آمریکایی و اروپایی را به شدت دنبال می‌کنند. از سوی دیگر، گفته می‌شود کمپانی ال جی از گوشی پرچمدار ال جی جی 7 (LG G7) خود در نمایشگاه MWC 2018‌ بارسلونا پرده برداری نخواهد کرد، در عوض یک نسخه آپگرید شده از فبلت وی 30 به نام +LG V30 را معرفی خواهد کرد. ال جی امیدوار است نسخه جدید گوشی V30 همراه با قابلیت‌های بهبودیافته هوش مصنوعی توانایی رقابت با بزرگان بازار را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجیبه واقعا .ال جی مگه تو چی کم گذاشته که این شایعات الکی رو رایج میدین .درسته که مردم کم میخرن ولی اینجوری نمیمونه و مطمئنا سال بعد مردم به حقیقت پی‌میبرن و باز میان سمت ال جی مثل قدیم از گوشی هاش لذت میبرن.

  2. انصافا هم گوشی هاش توان رقابتی ندارند

  3. خخخ اینم ب… رفت
    نوبتی هم باشه نوبت اپله

  4. عههههههههههه الجیییییی واقعا حقش نیست اینجوری ورشکست بشه