نسخه ارزان آیفون ایکس

نسخه ارزان آیفون ایکس با دوربین تک لنزی و نمایشگر LCD معرفی می‌شود

ظاهرا اپل قصد دارد امسال یک نسخه ارزان آیفون ایکس (Apple iPhone X) خود را با قیمتی کمتر از هزار دلار روانه بازار کند. نسخه اصلی آیفون 10 یک گوشی تمام صفحه است.

در سال 2017، اپل از سه مدل گوشی هوشمند شامل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس (گوشی هوشمند ویزه اپل مخصوص دهمین سالگرد عرضه آیفون ها) پرده برداری کرد. با این حال، نسخه 64 گیگابایتی آیفون ایکس با قیمت 1000 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز با قیمت سرسام آور 1537 دلار به فروش می‌رسند! این قیمت باعث شده است تا بسیاری از علاقه‌مندان تنها آرزوی داشتن آیفون ایکس را در سر بپرورانند.

اما حالا اپل به این فکر افتاده که در سال جاری از یک نسخه ارزان آیفون ایکس پرده برداری کند تا کاربران بیشتری بتوانند از داشتن آن بهره‌مند شوند. به نقل از این گزارش جدیدف نسخه ارزان آیفون ایکس به جای اولد از یک نمایشگر 6.1 اینچی LCD برخوردار است که با فریم آلومینیومی و محافظ شیشه‌ای پوشیده شده است. در این نخسه فورس تاچ دیگر جایی ندارد و برای کاهش بیشتر هزینه‌ها، حتی دوربین دوگانه نیز از قاب پشتی حذف شده است.

قیمت زیر 700 دلاری نسخه ارزان آیفون ایکس

ظاهرا نسخه ارزان آیفون 10 با قیمت 699 دلار به عرضه درخواهد آمد که می‌تواند هم رده با بسیاری از پرچمداران حال حاضر بازار باشد. اپل می‌خواهد با عرضه این گوشی، فروش کلی آیفون های خودش را بهبود ببخشد و تنها به قشر کم خریداران آیفون ایکس بالای هزار دلاری در جهان بسنده نکند. البته توجه داشته باشید که در کنار این نسخه، اپل قصد دارد از یک نسخه گران قیمت‌تر از آیفون ایکس معمولی که آن هم از نمایشگر اولد برخوردار است نیز پرده بگشاید. بنابراین امسال به نظر 3 مدل آیفون ایکس در بازار عرضه خواهد شد که هر کدام طیف قیمتی مختص به خود را از 600 الی 1500 دلار پوشش می‌دهند.

در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری از این سه آیفون جدید در دست نیست و نمی‌توان انتظار داشت خود اپل نیز برنامه‌های خودش را بازگو کند. پس این تنها زمان است که می‌تواند همه چیز را ثابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همه چیشو نصف کرده بازم گرونه

  2. خخخ اهخه کاراییش بدرد نمیخوره استاد هم قیمتای این خیلی بهترن

  3. دیگه بهونتون چیه اینم ارزونش