گوشی هواوی پی 20

تصاویر منتسب به گوشی هواوی پی 20 در دنیای واقعی لو رفت

تصاویر منتسب به نمونه اولیه از گوشی هواوی پی 20 (Huawei P20) در دنیای واقعی منتشر شد. این عکس‌ها اطلاعات جالبی از گوشی جدید هواوی و طراحی آن را فاش می‌کنند!

بعد از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی های سری میت 10، حالا توجه بسیاری از کاربران به تلفن های هوشمند جدید هواوی از پرچمداران سری P جلب شده است. پیش‌تر منابع مختلف از به‌کارگیری دوربین سه گانه پشتی 40 مگاپیکسلی در گوشی های جدید این شرکت چینی خبر می‌دادند، اما حالا شاهد انتشار تصاویری جدید از نمونه اولیه گوشی هواوی پی 20 با نمایشگر بدون حاشیه همراه با بریدگی بالای صفحه هستیم.

انتشار این تصاویر نشان می‌دهد هواوی مشغول توسعه سیستم تشخیص چهره اختصاصی خود بوده و قصد دارد رقابت با سایر سازندگان، خصوصا اپل را به شکل جدی‌تری دنبال کند. هرچند، در گذشته اعلام شده بود که تنها P20 Pro با بریدگی بالای صفحه تولید می‌شود. علاوه بر این، در بخش پشتی نیز به جای دوربین سه گانه عمودی، از دوربین دوگانه افقی استفاده شده که با اطلاعات قبلی در تضاد است. همچنین، منابع چینی از وجود تراشه کایرین 970 و اندروید 8.1 اوریو خبر داده‌اند. از آنجایی که این عکس‌ها نمونه اولیه از پرچمدار آینده هواوی را نشان می‌دهند، احتمال تغییر طراحی وجود دارد. اما آیا ممکن است قاب پشتی این گوشی ها باز هم میزبان 2 دوربین باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ینی چی دوربین سه گانه پس چی بو.د؟؟؟

  2. عه پس دوربین سه گانه ش کجاست؟؟

  3. اقا این گوشی جدید سونی که عکسش همه جاهست جریانش چیه..هیچ پستی درموردش نمیزارید