گوشی اچ تی سی یو 12

گوشی اچ تی سی یو 12 را در این ویدیوی زنده تماشا کنید

اخیرا ویدیوی زنده از موبایل جدید تایوانی‌ها با اسم رمز “HTC Imagine” که برخی آن را به گوشی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) نسبت می‌دهند، منتشر شده که وجود این تلفن هوشمند را تایید می‌کند.

معمولا شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های همراه دوست دارند پیش از معرفی رسمی، برخی از ویژگی‌ها و اطلاعات مربوط به پرچمداران خود را در اختیار سایرین قرار دهند. این کار معمولا غیر مستقیم انجام می‌شود، ولی به نظر می‌رسد اچ تی سی این ظرافت را در کار خود نداشته و با حضور در رویدادی با نام “Taiwan 5G Industry Alliance – Chunghwa Telecom Pilot Team” که در واقع یک انجمن 5G است، گوشی اچ تی سی یو 12 را در کنار برخی محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی همچون وایو Pro و وایو Focus پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است.

مطابق با تصاویر و ویدیوی منتشر شده، موبایل پیش رو با بهره‌گیری از LTE-LAA به سرعت دانلود بسیار بالای 809.58 مگابیت دست پیدا کرده است، در حالی که در تئوری، حداکثر سرعت می‌تواند 1 گیگابیت بر ثانیه باشد.

گوشی اچ تی سی یو 12

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از مشخصات و یا ویژگی‌های دیگر نسل جدید گوشی اچ تی سی در دست نیست. به علاوه، سازندگان از محافظ‌های مخصوص استفاده کرده‌اند تا طراحی اولیه این گوشی نامشخص باشد. با این حال، با توجه به تصاویر می‌توان گفت ما با یک گوشی 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 رو به رو هستیم. از آنجایی که کمتر از یک ماه با کنگره جهانی موبایل 2018 فاصله داریم و اخبار چندانی در مورد اچ تی سی U12 منتشر نشده است، تصور می‌کنید در رویداد بارسلون شانس ملاقات با این گوشی را خواهیم داشت یا معرفی آن به نیمه دوم سال موکول خواهد شد؟ در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده و تصاویر گوشی جدید اچ تی سی را تماشا کنید:

تصاویر گوشی اچ تی سی یو 12

ویدیوی گوشی اچ تی سی یو 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این خبر چی بود الان؟

    فاز HTC چیه؟؟ چارتا عکس با سه تا هدست واقعیت مجازی؟؟؟

  2. HTC هرچی بسازه حرف نداره، اقتصادی ترین و بهترین برنده که متاسفانه دست کم گرفته میشه

  3. خوشم نیومد این چی بود مثلا با اون قیافه ضایه

  4. گوشی خخوشگلیه ها اینم فک نمیکردم خوب باشه