طراحی گلکسی اس 9

جزئیات طراحی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در تیزر قاب‌های Clear View مشخص شد

طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس در تیزر رسمی قاب‌های این محصولات تایید شدند و دیگر شک و شبهه خاصی در مورد شکل و شمایل نهایی این محصولات در ذهن ما نیست.

شایعات مربوط به تعداد دوربین‌های دو گوشی خانواده اس 9 سامی بسیار زیاد بوده است و تا به امروز همه گزارشات با ابهام و احتمالات همراه بودند. همچنین در زمینه محل قرارگیری حسگر اثر انگشت این دو پرچمدار به جمع‌بندی خاصی نرسیده بودیم. حالا همان اتفاقی که برای ویرایش جدید گوشی های سری A سامسونگ رخ داد برای خانواده S9 نیز افتاده است و یک تیزر رسمی لو رفته از قاب‌های این محصولات تمامی ابهامات ما را برطرف کرد.

پس از انتشار این ویدیو جدید، شماره مدل ثبت شده بر روی این قاب‌ها را بررسی کردیم و شاهد مطابقت آنها با لیست رسمی سامی برای لوازم جانبی گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس شدیم. شماره EF-ZG960C مربوط به قاب رسمی Clear View برای گوشی گلکسی S9 است. علاوه بر این حالا به لطف تیزر جدید منتشر شده، بخش زیادی از جزئیات طراحی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن تایید شدند. علاوه بر این، قاب‌های جدید این ویدیو در ویتنام ساخته شده‌اند، جایی که سامسونگ یک کارخانه جهت تولید گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آنها دارد. بنابراین همین نکته نیز به تایید رسمیت گزارش منتشر شده کمک می‌کند و اطلاعات مربوطه حقیقی هستند.

حالا این قاب‌های Clear View (یا همان S View) چه اطلاعاتی پیرامون ویژگی‌ها و طراحی گلکسی اس 9 و S9 پلاس را در اختیار ما قرار می‌دهند؟ اول از همه محفظه مربوط به دوربین برای قاب گوشی S9 کوچکتر از نسخه پلاس آن است. بنابراین احتمالا در سال جاری شاهد اولین پرچمدار سری اس سامسونگ با دوربین دوگانه هستیم. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت بیضوی شکل گوشی‌ های A8 و +A8 سامسونگ در محصولات سال 2018 آنها نیز به کار گفته می‌شود. هر دو قاب این پرچمداران در سمت راست لنز دوربین یک محفظه اختصاصی برای سنسور ضربان قلب و فلش دوربین قرار داده‌اند. در نهایت قرار دادن دو گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8) نیز در این قاب‌های جدید امکان‌پذیر است. بنابراین زبان طراحی محصولات این سری از سال گذشته تاکنون آنچنان تغییر نکرده است و ابعاد بدنه یکسان هستند. در ادامه توجه شما را به ویدیو مربوط به این قاب‌ها جلب می‌کنیم:

قاب Clear View این پرچمداران جدید در رنگ‌های آبی، مشکی، رزگلد و یک نسخه جدید بنفش به بازار عرضه می‌شوند. همچنین رنگ بنفش در این قاب‌ها می‌تواند خبرهای مربوط به رنگ‌بندی جدید در گلکسی اس 9 سامسونگ را تایید کند. ممکن است دو رنگ مشکی و صورتی از این قاب زیاد مورد توجه شما قرار نگیرد، اما بهتر است منتظر عرضه آنها باشیم تا شکل و شمایل این دو نسخه را از نزدیک و به صورت طبیعی ببینیم. تاریخ قرار گرفته بر روی این قاب‌ها، 25 فبریه (ششم اسفند ماه) است؛ دقیقا تاریخی که دعوت‌نامه سامسونگ برای مراسم این شرکت در MWC اعلام کرده بود. در ادامه توجه شما را به لیست کاملی از قاب‌های مربوط به خانواده S9 سامسونگ که انتظار می‌رود عرضه شوند، جلب می‌کنیم:

  • قاب آلکانترا EF-XG960A / EF-XG965A – رنگ‌بندی مشکی، آبی، نعنایی، قرمز
  • قاب Clear View با شناسه EF-ZG960C / EF-ZG965C – رنگ‌بندی آبی، طلایی و بنفش
  • قاب LED Flip Wallet با شناسه EF-NG960P / EF-NG965P – رنگ‌بندی صورتی
  • قاب هایپرنیت EF-GG960F / EF-GG965F – رنگ‌بندی قرمز و خاکستری
  • قاب محافظ ایستاده EF-RG960C / EF-RG965C – رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای
  • قاب سیلیکون کاور EF-PG960T / EF-PG965T – رنگ‌بندی آبی، خاکستری و صورتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*