هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی

هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی تا ماه دیگر عرضه می‌شود

هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی با طراحی جدید، صدای فراگیر های فای و قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها از ماه آینده مشخص خواهد شد. در ادامه با امکانات و قیمت این هدست بیسیم آشنا شوید.

سونی قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی از یک هدست بیسیم جدید PlayStation Gold Wireless Headset پرده برداری کند. به گفته‌ی این کمپانی، طراحی جدید هدست های سونی با هدف بهبود راحتی و عملکرد این سیستم‌ها در طول انجام بازی‌ها انجام شده است. سونی تایید کرده است که هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی طی هفته‌های آینده روانه بازارهای ایالات متحده خواهد شد.

امکانات هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی

هرآنچه که خریداران در مورد نسخه پیشین هدست سونی علاقه‌مند بودند در این محصول نیز وجود دارد؛ با این تفاوت که از طراحی جدیدی بهره‌مند شده است تا کاربران در هنگام اجرای طولانی مدت بازی‌ها و استفاده از هدست، با هیچ مشکلی مواجه نبوده و راحت‌تر کار کنند. تجربه صوتی این هدست به لطف سیستم صدای فراگیر مجازی Hi Fi 7.1 همراه با بازی‌های سازگار قدرتمندتر شده است. میکروفون پنهان شده مجهز به نویز کنسلینگ باعث می‌شود کاربران به طور موثری با هم تیمی‌ها و دوستان خود ارتباط برقرار کنند.

هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی همچنین با سایر دیوایس‌ها و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر سازگار است، زیرا آن حالا به یک کابل صوتی 3.5 میلی‌متری استاندارد نیز تجهیز شده است. طراحی جدید این هدست باعث می‌شود در هنگام استفاده از هدست پلی استیشن وی آر راحت و آسوده باشید و مشکلی با استفاده هر دو آن‌ها با یکدیگر نداشته باشید. مشتریان می‌توانند اپلیکیشن Headset Companion App را بر روی پلی استیشن 4 خود دانلود کرده و حالت‌های سفارشی صدا که برای تجربه عالی و بی‌نقص صدا در بازی‌ها طراحی شده‌اند را مورد استفاده قرار دهید.

سونی تایید کرده است که هدست جدید PlayStation Gold Wireless طی هفته‌های آینده با قیمت 99.99 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام من دیدگاهم ربطی به این موضوع نداره اما دوست دارم اعلام کنم و جواب بگیرم
    لطفا راجب شبکه اجتماعی بیتالک اطلاعاتی بزارید که برای کدوم کشورع و اینجور چیزا

  2. اینو ک دیجی کالا گذاشته

  3. سونی بعضی وقتا اسکول میزنه ولی بعضی وقتا هم ادم میشه

  4. عشقه عشقق اینو باید بخرم حتما

  5. سونی عشقه، هیچی جز یه محصول محشر نمی سازه

    مایکروسافت هم یکم ازش یاد بگیره!