وان پلاس ایکس 2

وان پلاس ایکس 2 با تراشه اسنپدراگون 835 همراه خواهد بود

طبق جدیدترین شایعات و اخبار منتشر شده، شرکت وان پلاس در حال آماده کردن یک محصول جدید برای رونمایی در سال جاری با نام وان پلاس ایکس 2 (OnePlus X2) است. تراشه اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت حافظه رم برخی از مشخصات احتمالی این گوشی جدید ذکر شده‌اند.

کمپانی وان پلاس با تولید و عرضه گوشی های ارزان قیمت با مشخصات و امکانات قابل توجه توانسته است توجه خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند و این روند را چند سال است که ادامه می‌دهد. این شرکت در سال 2016 تنها یک گوشی برای سری X خود معرفی کرد تا بدین ترتیب توجه اصلی خود را معطوف پرچمداران خود کند. در آن زمان به نظر می‌رسید دیگر شاهد عرضه گوشی های سری ایکس وان پلاس نباشیم.

با توجه به موفقیت محصولاتی نظیر وان پلاس 5 (OnePlus 5) و وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) به نظر می‌رسد تصمیم مسئولان این شرکت عاقلانه بوده است. با این حال جدیدترین شایعات حاکی از این موضوع هستند که امسال علاوه بر جایگزین گوشی OnePlus 5T یک گوشی جذاب دیگر از سری X وان پلاس روانه بازار می‌شود.

در این گزارشات آمده است که مسئولان این شرکت قصد دارند با معرفی گوشی وان پلاس ایکس 2 (OnePlus X2)، تولید محصولات این سری را باری دیگر آغاز کنند. گفته می‌شود از گوشی وان پلاس X2 بعد از معرفی وان پلاس 6 (OnePlus 6) پرده‌برداری می‌شود و این مدل ارزان‌تر با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 از راه خواهد رسید. برخی منابع اعلام کرده‌اند با اینکه گوشی وان پلاس 5 فروش بسیار خوبی داشت، اما این کمپانی هنوز هم حجم زیادی از تراشه‌های اسنپدراگون 835 را در اختیار دارد و از آنها در گوشی وان پلاس ایکس 2 بهره خواهد گرفت.

از جمله دیگر مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس ایکس 2 می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه رم 32 و 64 گیگابایتی اشاره کرد. گفته می‌شود صفحه نمایش این محصول با ضریب 16:9 و ابعاد 5.5 اینچ همراه می‌شود. به هر حال نمی‌توان از این محصولات مقرون به صرفه و میان‌رده انتظار صفحات نمایش کم حاشیه و لوکس داست. دوربین اصلی و دوربین جلوی به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی در گوشی وان پلاس X2 مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در نهایت یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری این مجموعه را روشن نگه می‌دارد.

در این گزارش قیمت گوشی وان پلاس X2 بین 15 الی 17 هزار روپیه (حدود 235 الی 400 دلار) تخمین زده شده است. بنابراین با یک گوشی میان‌رده روبرو هستیم تا در کنار پرچمداری به نام وان پلاس 6 عرضه شود. عرضه نهایی این محصول در بازار به احتمال زیاد بعد از پرچمدار مذکور خواهد بود، اما فعلا در این زمینه نمی‌توان اظهار نظر دقیقی داشت.

البته فراموش نکنید تمامی این موارد در حال حاضر شایعه هستند و هیچ چیز از سوی کمپانی وان پلاس تایید یا رد نشده است. اگر چنین محصولی واقعا در دست ساخت باشد، به زودی شاهد لو رفتن رندرها و گزارشات مختلف از آن خواهیم بود. پس باید منتظر خبرهای تکمیلی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سری قبلیش که شاهکار بود خداییی