رندر گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در رنگ بنفش لو رفت

تصویر رندر گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در رنگ بنفش فاش شد. تا معرفی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus کمتر از یک ماه باقیمانده اما به لطف عکس های لو رفته از این دو گوشی، حالا دید بسیار خوبی از پرچم دار 2018 سامسونگ داریم.

سامسونگ به طور رسمی از دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد و هر چه به این زمان نزدیک می‌شویم، شایعات و تصاویر فاش شده از هر دو گوشی نیز افزایش پیدا می‌کنند. حالا تصویر رندر گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، به رنگ بنفش (Lilac purple)، لو رفته است.

رندر گوشی گلکسی اس 9

این رنگ، یکی از طراحی‌های چهارگانه است که برای گوشی پرچم‌دار سامسونگ در نظر گرفته شده که می‌توان به رنگ سیاه (Midnight Black)، خاکستری (Titanium Gray) و آبی (Coral Blue) اشاره کرد. البته احتمالا عرضه هر رنگ آن در بازارهای جهانی و مناطق مختلف، تفاوت داشته باشد.

این رندر ها برای چندمین بار است که اشاره می‌کنند گلکسی اس 9 پلاس دارای دوربین دوگانه خواهد بود و نسخه معمولی یعنی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) به دوربین با یک لنز مجهز می‌شود. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت در زیر دوربین به صورت عمودی قرار گرفته تا برای لمس و دسترسی آن، مشکلی که در گلکسی اس 8  به وجود آمد، پیش نیاید.

رندر گوشی گلکسی اس 9

همچنین گلکسی اس 9 پلاس از سنسور دوربین سونی IMX345 بهره می‌برد و خود دوربین دارای دیافراگم f/1.5 و f/2.4 و تصویربرداری با فریم بالا (480fps) خواهد بود. هر دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به اندروید اوریو 8 مجهز می‌شوند که رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 آن را پشتیبانی می‌کند و صد البته پردازنده موجود در هر دو گوشی اسنپدراگون 845 است. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که گلکسی اس 9  با 4 گیگابایت رم و گلکسی اس 9 پلاس با 6 گیگابایت رم روانه بازار گردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*