کاربران حاضر به خرید گوشی طرح اصل نیستند (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

کاربران حاضر به خرید گوشی طرح اصل نیستند (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

نتایج نظرسنجی هفته گذشته گجت نیوز نشان از آن دارند که کاربران حاضر به خرید گوشی طرح اصل نیستند. البته در این بین، نظرات متفاوتی نیز وجود دارد.

در نظرسنجی هفته گذشته گجت نیوز از شما پرسیده بودیم که آیا حاضر به خرید یک گوشی طرح اصل هستید یا خیر. اگرچه 67 درصد کاربران با قاطعیت جواب منفی داده بودند، اما باز هم حدود یک‌سوم از شرکت‌کنندگان در رای‌گیری، به دلایل مختلف، حاضرند نسخه فیک گوشی های اصلی را بخرند.

بله، حاضرم. لااقل اینطوری کمی از عقده هام خالی میشه! چرا همه می خوایم اتو کشیده باشیم؟؟؟ همین من و شماییم که سالیانه هزاااران گوشی تقلبی طرح اصلی می خریم. بله، می خرم به دلیل کمبود بودجه… kratos3، کاربر گجت نیوز

بسیاری از افراد، قیمت بالای گوشی های اورجینال را دلیل اصلی خرید گوشی های تقلبی عنوان می‌کنند. از سوی دیگر، کاربرانی نیز هستند که وظایف چندانی را بر دوش اسمارت فون خود نمی‌گذارند و بدین ترتیب، می‌توانند کارهای معمولی را با خرید موبایل ساده نیز انجام دهند. بدین ترتیب، می‌توان نتیجه گرفت که بهترین کار، خرید گوشی اصلی متناسب با درآمد اشخاص است.

نه گوشی 80 دلاری و نه گوشی 1200 دلاری. رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود – رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود. یک گوشی 200 تا 350 دلاری برای خریدار ایرانی مناسب هست. محمدجواد، کاربر گجت نیوز

در ادامه، نتایج نظرسنجی هفته پیش گجت نیوز را مشاهده خواهید کرد.

کاربران حاضر به خرید گوشی طرح اصل نیستند (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)