اندروید اوریو برای گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 7 به اندروید اوریو آپدیت می‌شود

سامسونگ گلکسی اس 7 به اندروید اوریو آپدیت می‌شود. پس از نهایی شدن آپدیت اندروید اوریو بتا برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، گوشی های دیگر این شرکت نیز اندروید اوریو دریافت خواهند کرد.

جای تعجب است که شرکت بزرگی مثل سامسونگ هنوز حتی یک گوشی خود را به آخرین نسخه اندروید مجهز نکرده است. این شرکت به تازگی کار بر روی آپدیت اندروید اوریو 8 بتا برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را تمام کرده و این نسخه به زودی روی هر دو گوشی ارائه می‌شود.

حال، با تمام شدن آپدیت اندروید اوریو برای پرچم‌داران سال 2017، نوبت به دیگر گوشی‌های سامسونگ رسیده است. ارائه اندروید اوریو برای گوشی‌ های سامسونگ پس از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، برنامه‌ای است که شرکت کره‌ای برای چند هفته آینده در نظر دارد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گلکسی اس 7 و اس 7 اج ، گوشی‌های بعدی خواهند بود که به اندروید اوریو مجهز می‌شوند. پس از این دو گوشی، سامسونگ گلکسی ای 3 و گلکسی ای 5 2017 قرار دارند.

البته تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 نیز در ادامه این به روز رسانی‌ها، به اندروید اوریو مجهز می‌شود. البته تا زمان عرضه نسخه جدید اندروید بر روی همه این محصولات زمان زیادی خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من اس۶ دارم اندروید ۶ مشکلی نداشتم با آپ به اندروید ۷ یعنی گوشیم بهم ریخت حتی اثر انگشت شم از کار افتاد خدا کنه واسه ما هم اندروید 8 بیاد مشکلاتمون حل شه😔

  2. خسته نباشید می خواستین آپدیت برای پرچمدار سال قبلش هم نده !!!!! شق القمر کرده

  3. عالی، لیست تغییرات و بهبودهاش هم به زودی باید منتشر بشه

    آخرین آپدیت اندروید گلگسی اس 7 دوست داشتنی….

  4. امروز قیمت گرفتم اس 7 شده 2 و 100!!!! پشمام ریخت D:

  5. دم سامسونگ گرم که از گوشی های چند سال پیششم پشتیبانی میکنه

    • گوشی چند سال پیش?????
      داداش پرچمدار ۲۰۱۶ شه…میخوای یه اپدیت براش نده…سامسونگ همیشه برای پرچمدارای سری اس و نوت دو تا اپدیت میده….که البته به نظر من خیلی کند و دیر اپدیت میده…اس ۷ اج تو اندروید ۶ مصرف باتریش خیلی خوب بود تو هفت یکم افت کرده امیدوارم با این اپدیت جدید به ۸ مصرف باطریش بهتر بشه