چری E3

چری E3 در ایران رویت شد؛ عرضه به زودی توسط مدیران خودرو

پس از شایعات مختلف، چری E3 در ایران و پارک جنگلی چیتگر در حال آزمایش رویت شد. در ادامه با محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران بیشتر آشنا شوید.

چندی پیش شایعات خبر از عرضه یک خودرو جدید برند چری در آینده‌ای نزدیک در کشورمان می‌دادند. امروز تصاویری از این خودرو، در حالی که کارشناسان چینی مشغول تست آن در پارک جنگلی چیتگر تهران بودند رویت شد تا مشخص شود باید منتظر خودرو چری E3 باشیم. ای 3 یک سدان جمع و جور شهری است که به زودی توسط مدیران خودرو در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.

چری E3

رقبای اصلی چری E3 در بازار کشورمان اتومبیل های برلیانس اچ 330، جک جی 4، بی وای دی اف 3 و فاو بسترن بی 30 خواهند بود. این خودرو از نظر ابعاد کوچکتر از ام وی ام 550 است، اما فضای کابین آن به لطف طراحی مناسب، تنها کمی کوچکتر از دیگر خودرو برند چری است. گفته می‌شود مدیران خودو این محصول را جایگزین ام وی ام 315 و ام وی ام 550 در خط تولید بم خواهند کرد.

چری E3

مشخصات فنی چری E3

چری ای 3 از یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان تولید 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر بهره می‌برد. قدرت تولیدی نیز توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرح‌های خودرو منتقل خواهد شد. این اطلاعات مربوط ای 3 مختص بازار چین است، بنابراین ممکن است محصولی که در ایران به تولید می‌رسد از مشخصات متفاوتی برخوردار باشد. به ادعای کارشناسان، با توجه به کد فنی ثابت پیشرانه 1497 سی سی دو خودرو چری E3 و ام وی ام X22، به نظر می‌رسد یک مدل دیگر از این خودرو مجهز به گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نیز به عرضه برسد.

چری E3

چری E3 از نظر امکانات رفاهی نیز در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. این خودرو چینی به چهار کیسه هوا، سیستم تهویه هوای الکتریکی، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی، دوربین دید پشت،‌سنسور پارک عقب و جلو، کامپیوتر سفری، سانروف و تودوزی چرم مصنوعی مجهز خواهد بود. با توجه به کشش بازار ایران، به نظر می‌رسد مدیران خودرو آپشن کروزکنترل را نیز به این موارد بی‌افزاید.

قیمت چری E3

در حال حاضر قیمت چری E3 به طور دقیق مشخص نشده است، اما با توجه به قیمت گذاری رقبایی که در بازار دارد باید انتظار قیمت گذاری بین 50 الی 65 میلیون تومانی را داشته باشیم. به زودی اطلاعات تکمیلی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشین جالبی نیس با 65 میلیون ماشین خیلی بهتری میشه خرید

  2. این ماشین رویت شد، اما پولی در جیب مردم برای خریدش رویت نمیشه ????????