آیفون ایکس - فیس آی دی

تمامی آیفون های سال 2018 اپل به فیس آیدی مجهز خواهند بود

به نقل از یک گزارش جدید تمامی آیفون های سال 2018 اپل با فیس آی دی (Face ID) همراه خواهند بود و نوار مشکی بالای صفحه در آیفون های سال 2019 نیز دستخوش تغییراتی می‌شود.

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، اپل در سال 2017 از گوشی آیفون ایکس (Apple iPhone X) با طراحی منحصر به فرد و امکانات جذاب رونمایی کرد. دوربین TrueDepth آیفون 10، یکی از موارد اختصاصی این پرچمدار بود، اما به نظر می‌رسد قرار است تمامی آیفون های سال 2018 با این قابلیت همراه شوند. منبع این گزارش یک خبرگزاری کره‌ای ذکر شده است.

آیفون های سال 2018

دوربین سلفی آیفون های سال 2018 توسط ال جی تامین می‌شود

در ادامه این گزارش آمده است که شرکت ال جی تامین کننده دوربین‌های TrueDepth برای آیفون 9 اپل (Apple iPhone 9)، آیفون ایکس اس (Apple iPhone Xs) و ایکس اس پلاس (Apple iPhone Xs Plus) خواهد بود. در صورت نیاز از برخی تولیدکنندگان چینی برای تکمیل قطعات مورد نیاز این دوربین‌ها کمک گرفته می‌شود. به هر حال، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری آمار تقاضا برای آیفون های اپل بالا باشد، چرا که گفته می‌شود اپل می‌خواهد علاوه بر آیفون ایکس اس و نسخه پلاس آن، قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی را به آیفون ارزان‌تر خود (احتمالا آیفون 9) نیز که از یک نمایشگر LCD برخوردار است اضافه کند.

از طرفی یکی از کارشناسان بخش پژوهشی Atherton معتقد است شرکت اپل نوار مشکی پرچمداران خود در سال آینده (2019) را کمتر خواهد کرد، چرا که پروژه کوچک‌تر کردن قطعات و لوازم مربوط به تکنولوژی دوربین TrueDepth هم‌اکنون در آزمایشگاه اهالی کوپرتینو در حال پیگیری است. در بهترین حالت ممکن می‌توان تولید انبوه خروجی این پروژه را برای آیفون های سال 2019 در نظر گرفت. علاوه بر باریک‌ شدن این نوار مشکی، این کارشناس معتقد است حسگر اثر انگشت نیز بالاخره به صورت یکپارچه با صفحه نمایش آیفون اپل طراحی و تولید می‌شود. چرا که به نظر می‌رسد علی رغم جذابیت قابلیت تشخیص چهره سه بعدی، هنوز هم کاربران به حسگر اثر انگشت و کاربردهای مختلف آن نیاز دارند. با این حال هنوز زود است که بخواهیم در مورد آیفون های 2019 شرکت اپل صحبت کنیم. هیچ‌کس از یک نوار مشکی باریک‌تر در بالای صفحه گوشی خود و همچنین حسگر اثر انگشت یکپارچه بر روی صفحه نمایش بدش نمی‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بدرک شما برو دنبال سانسور کردنو حذف کردنت

  2. شرکت اپل با فروش ۸ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه دست یافته است.

  3. کارت درسته اربابه تکنولوژیک