آپدیت EMUI 8 آنر 9

آپدیت EMUI 8 آنر 9 و 8 پرو به زودی برای کاربران ارسال می‌شود

آنر ساعاتی پیش رسما تایید کرد که برخی از تلفن های هوشمندش آپدیت جدید نرم افزاری این شرکت را دریافت می‌کنند. آپدیت EMUI 8 آنر 9 و 8 پرو به زودی برای دارندگان این محصولات ارسال می‌شود.

EMUI 8 رابط کاربری جدید و اختصاصی شرکت آنر همراه با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو گوگل است. با این حال فراموش نکنید که برخی از تلفن های هوشمند آنر، آپدیت EMUI 8 را بدون همراهی اندروید اوریو دریافت می‌کنند.

البته اگر یکی از دارندگان گوشی آنر 8 نیستید، نیازی به نگرانی نیست، چرا که این شرکت قصد دارد آپدیت اندروید اوریو را برای هشت گوشی هوشمند دیگر خود نیز ارسال کند. به هر حال خبرگزاری‌های وابسته به این شرکت اعلام کرده‌اند که آپدیت EMUI 8 آنر 9 و آنر 8 پرو به تازگی آغاز شده است و کاربران کم کم آن را دریافت می‌کنند.

در نهایت این تولیدکننده‌ی گوشی های هوشمند اعلام کرده است که دو گوشی آنر 7 ایکس و آنر 8 نیز آپدیت جدید نرم افزاری این شرکت را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی دریافت خواهند کرد. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم آیا آپدیت EMUI 8 برای گوشی آنر 8 شامل سیستم عامل اندروید اوریو گوگل خواهد بود یا خیر؛ در این زمینه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.

با این که این خبر از سوی شرکت مرکزی آنر تایید نشده و رسانه Honor France آن را اعلام کرده است، اما می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که ارسال آپدیت مذکور به تدریج از اروپا آغاز می‌شود و کاربران گوشی های آنر 9 و آنر 8 پرو آن را دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*