آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 اج

آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 اج یک کاربر در ویتنام ارسال شد

در حالی که کاربران خانواده گلکسی اس 8 سامسونگ خود را آماده دریافت آپدیت اندروید 8 می‌کنند، ارسال آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) یک کاربر ویتنامی همه را غافلگیر کرد.

پس از ماه‌ها تست، بررسی و آزمایش، شرکت سامسونگ بالاخره نسخه نهم از رابط کاربری اختصاصی خود را همراه با اندروید 8.0 اوریو گوگل آماده کرده است و به زودی آن را برای کاربران گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ارسال می‌کند. با این حال یک اتفاق عجیب همه ما را غافلگیر کرد: یک کاربر ویتنامی آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 اج را دریافت کرده است.

آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 اج

اسکرین‌شات بالا به زبان ویتنامی نوشته شده است، اما برخی اطلاعات در آن قابل رویت هستند؛ آپدیت 1.4 گیگابایتی برای یک گوشی سامسونگ با شماره ساخت G935F. این شماره مختص گوشی گلکسی اس 7 اج شرکت کره‌ای است. با این حال شکی نیست که ساخت اسکرین‌شات‌های قلابی حتی برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای کار سختی نیست. به همین دلیل این کاربر ویتنامی ویدیویی از اجرای رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نسخه 9.0 را در یوتیوب آپلود کرده است. در ادامه توجه شما را به این ویدیو دو دقیقه‌ای جلب می‌کنیم:

در مشخصات این ویدیو آمده است که شاهد اجرای نسخه آزمایشی آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 اج هستیم. با این حال همین موضوع که می‌دانیم شرکت سامسونگ در حال کار بر روی این پروژه است، اطمینان دریافت آپدیت برای سایر گوشی‌ ها را به ما می‌دهد. در این کلیپ برخی قابلیت‌ها برای اولین بار است که در گلکسی S7 اج دیده می‌شوند و از جمله آنها می‌توان به بیکسبی، افکت‌های روشنایی جدید اج، ویجت‌های بیشتر برای ساعت و در نهایت آپدیت برخی اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ اشاره کرد.

برخی دیگر از قابلیت‌های جدید نظیر بیکسبی ویژن هنوز در این نسخه آزمایشی دیده نمی‌شوند، اما این امکان وجود دارد که سامسونگ آنها را در نسخه‌های بتای بعدی قرار دهد. به هر حال باید منتظر اطلاعیه سامسونگ پیرامون نقشه‌های خود برای خانواده گلکسی اس 7 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اپدیت اندروید8 گلکسی اس7 اج رو دریافت نکردم چرا بازی میدین مردم رو