دانلود قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن

دانلود قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن ؛ آخرالزمان + زیرنویس فارسی

قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن (The Story of God With Morgan Freeman) با نام آخرالزمان (Apocalypse) را همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم گجت نیوز دانلود کنید.

زیرنویس فارسی اصلاح شد

داستان خدا با مورگان فریمن یک مستند سریالی است که دو سال پیش برای نخستین بار توسط شبکه نشنال جئوگرافیک منتشر شد. این سریال که در شش قسمت تهیه شده،‌ به طور کلی سعی بر آن دارد تا به مردم نشان دهد ادیان الهی زندگی پس از مرگ را چگونه متصور می‌شوند و آن را برای پیروان خود نشان می‌دهند.

فصل نخست مستند سریالی داستان خدا با مورگان فریمن را 6 قسمت با نام‌های پس از مرگ (Beyond Death)، آخرالزمان (Apocalypse)، خدا کیست؟ (Who is God)، آفرینش (Creation)، چرا اهریمن وجود دارد؟‌ (Why Does Evil Exist) و قدرت معجزه‌ها (The Power of Miracles) تشکیل می‌دهند.

مورگان فریمن ، بازیگر مطرح هالیوودی راوی اصلی این مستند سریالی است و در این برنامه به بررسی اثرات دین و مذهب در شکل دادن به تاریخ و رویدادهای مختلف جهان می‌پردازد. در واقع او با بررسی‌های خود نشان می‌دهد که جدا از آنکه ما باید به دین و مذهبی ایمان داشته باشیم یا خیر، چگونه دین می‌تواند بر روی زندگی ما به ایفای نقش بپردازد. بر همین اساس وی با افرادی از ادیان مختلفی شامل دانشمندان، تاریخ دانان، باستان شناسان و رهبران مذهبی به گفتگو می‌پردازد تا بتوان از زوایای نویی به تاثیراتی که ادیان در زندگی انسان‌ها گذاشته‌اند نگریست. این گفتگوها تلاش می‌کنند تا به پرسش‌های بنیادین ما پاسخ دهند؛ پرسش‌هایی در مورد اعتقاد به آفرینش جهان توسط خداوند یکتا و پایان یافتن آن در یک روز معین که همگی گاهی بعضا باعث ترس ما نیز شده‌اند.

قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن

قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن با موضوعاتی که در روزگار امروزیمان در اخبار می‌شنویم شروع می‌شود. به نظر می‌رسد همه چیز هر روز بدتر می‌شود؛ تغییرات اقلیمی، مذهب و غیره… همه این‌ها گویا خبر از آخرالزمان دارند؛ با این حال هیچ یک از این‌ها جدید نیستند. ما هزاران سال پیش نیز از نوستراداموس در مورد پایان یافتن این جهان شنیده‌ایم. آیا فقط طبیعت انسان است که از روزهای پایانی جهان می‌ترسد؟ یا واقعا روزهای پایانی در حال از راه رسیدن هستند؟

دانلود قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن

فریمن به یک سفر اسرارآمیز می‌رود تا بتواند موضع ادیان مختلف درباره پیش‌بینی آخرالزمان را متوجه شده، ریشه‌های روز قیامت را کشف کند، بگوید چگونه پیشگویی‌های تاریخی امروز بازتاب می‌شوند و بپرسد آیا پایان جهان واقعا همان چیزی است که ما در ذهنمان متصور می‌شویم یا خیر!

دانلود قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن

فریمن به اورشلیم سفر می‌کند. جایی که مسیحیان، مسلمان‌ها و یهودیان کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. در این سفر وی با یک دین شناس بزرگ به گفتگو می‌پردازد تا بتواند با تفکرات مسیحیانی که در این منطقه زندگی می‌کنند آشنا شود. سفر بعدی او به دین اسلام مربوط است. داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که خود را به ظاهر مسلمان می‌دانند، معتقدند که آخرالزمان آغاز شده و آن‌ها در حال انجام وظایف خود هستند! فریمن در این سفر به نیویورک می‌رود تا با یک مسلمان به گفتگو بپردازد. این فرد در جایی زندگی می‌کرده است که گروه‌های افراطی در آنجا سکونت داشته و بسیاری از اطرافیان او را به طور وحشیانه به قتل می‌رسانده‌اند. اما این پایان ماجرا نیست. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای قسمت دوم مستند داستان خدا با مورگان فریمن توسط لینک های مستقیم و قدرتمند گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

تریلر

مستند داستان خدا با مورگان فریمن - قسمت دوم
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: آمریکا
  • زمان : 45 دقیقه
  • کیفیت : 720P
  • حجم فایل : 350MB
دانلود مستقیم با کیفیت BluRay 720p

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. بسیار عالی ممنونم…
    لطف کنید قسمت های بعدی هم بگذترید.
    دوستانی هم که مشکل دارن با چنین مستند هایی میتونن نگاه نکنن خیلی ساده…و نظرشون هم برای خودشون نگه دارن.

  2. زیر نویس برا قسمت یک هستش رسیدگی بفرمایید لطفا

  3. اقا این زیرنویسش ماله قسمته یکه

  4. زیرنویس مال قسمت اول هستش.
    مچکرم

  5. این از فکو فامیلای یه گروه شیطانی در پنسیلوانیاس

  6. مورگان خیلی خوب داره پیش میره.حتی تو ویدیو های secret یی هم که داشت آدمو به زندگی امیدوار میکرد

  7. منو تو هم نشون داد اخرش میخواد بگه خدا وجود نداره
    اتیسته مرگان

  8. واقعا خیلی عالیه این مستند ممنون

  9. خیلی خوبه از اپارات یا سایت خودتون میذارید که حجم داخلی ازمون کسر بشه که به نفعمونه چون حجیمتره دمتون گرم کاش زودتر با سایتتون اشنا میشدم

  10. وای من عااااااشق اینجور داستانایی هم .ذهن آدمو باز میکنه.میفهمیم چطور زندگی کنیم واقعا.

  11. این مرگان فریمن بدشکله ولی نمیدونم چرا اینقدر دوست داشتنیه