المپیک زمستانی پیونگ چانگ

کمیته برگزاری المپیک زمستانی پیونگ چانگ و کمیته بین المللی المپیک از ایران عذرخواهی کردند

رئیس کمیته برگزاری مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 و یکی از مسئولان کمیته بین المللی المپیک (IOC) با ارسال نامه‌هایی به سرپرست کاروان ورزشکاران ایران و رئیس کمیته ملی المپیک ایران، رسما عذرخواهی کردند.

مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی از روز گذشته (جمعه 20 بهمن 1396) رسما آغاز شد. قرار بود شرکت سامسونگ به عنوان حامی رسمی این مسابقات بزرگ، به تمامی ورزشکاران از کلیه کشورهای حاضر در این رقابت‌ها، یک گوشی گلکسی نوت 8 به عنوان هدیه اعطا کند. ولی جنجال بزرگ زمانی شروع شد که کره‌ای از دادن هدیه‌ها به ورزشکاران ایران و کره شمالی سرباز زدند.

نامه رئیس کمیته برگزاری المپیک زمستانی پیونگ چانگ به سرپرست کاروان ایران

پس از این اتفاقات و حاشیه‌های به وجود آمده، مسئولان ایرانی واکنش‌های تند و تیزی به این بی احترامی داشتند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر ممنوع شدن ورود گوشی های سامسونگ به ایران مطرح شد. اکنون رئیس کمیته برگزاری مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ با ارسال نامه‌ای به سرپرست کاروان ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها، بابت اتفاقات اخیر در عدم توزیع گوشی های هدیه سامسونگ بین نمایندگان ایران رسما عذرخواهی کرد. وی در این نامه تاکید کرده که دلیل مشکل به وجود آمده، ناهماهنگی در توزیع هدایا بوده است.

کمیته بین المللی المپیک (IOC) نیز اعلام کرد گوشی های گلکسی نوت 8 سامسونگ که اطلاعات ضروری در خصوص مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ بر روی آن‌ها وجود دارد، به ورزشکاران ایرانی هم تعلق می‌گیرد. با این حال پره میرو، معاون کمیته بین المللی المپیک نیز با ارسال نامه‌ای به رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران، از اتفاقی که رخ داده ابراز تاسف کرد و گفت امیدوار است طی جلسه‌ای با مسئولان و ورزشکاران ایرانی بابت مشکلات به وجود آمده دلجویی کند. گفته شده قرار است این نشست، عصر امروز (شنبه 21 بهمن 1396) برگزار شود. در این نامه آمده است:

این اتفاق در نتیجه نبود ارتباط صحیح بین تیم‌های توزیع‌کننده گوشی‌ها پیش آمده و ما کاملا ناراحتی و رنجشی که برای ورزشکاران و هیات شما ایجاد شده است را درک می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. جالبه که المپیک مقصر بوده و سامسونگ نقشی نداشته
    بازم یک عده ی کاسه ی داغ تر از آش میان حرف مفت میزنن
    سامسونگ همیشه برترین بوده و هست
    زنده باد سامسونگ و کره ی جنوبی

  2. خب خوبه عذر خواهی هم کردن پس

  3. مشکل نه از ورزششکارای ماست ن از ما ن از اونا مشکلی اینه همه جهان مارو به چشم تروریست میدونن و میبینن حالا بگردید ببینید مشکل کجاست

  4. یه دیونه صد تا سنگو میندازه تو چاه صدتا عاقلم نمیتونه درش بیاره

  5. کارشون درسته باید با این مسائل کنار اومد

  6. اصل کاری خود سامسونگه باید عذر خواهی کنه

  7. حرف مقت میزنن احمقا ضایع کردن تا این حد ؟؟؟

  8. خدایش نباید هیچ کالایی با برند سامسونگ خرید . این همه کالای دیگه هست حتی بهترش ، باید به این چشم بادومی ها فهموند

  9. الان قدر دان باشیم؟تشکر کنیم مثلا که حقمونو دادین؟

  10. سامسونگه ملعون اوز خواهی نکرد

  11. حالا دیگ هی توجیه کنید .جمع کنید باابا حالا انگار همه مشکلات ما حل شده و لنگ گوشی ایناییم