گوشی های هدیه سامسونگ

سرانجام گوشی های هدیه سامسونگ در المپیک زمستانی به ورزشکاران ایرانی رسید

سرانجام گوشی های هدیه سامسونگ پس از جنجال‌های فراوان به ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ رسید و 4 نماینده کشورمان، گلکسی نوت 8 های خود را تحویل گرفتند.

در یکی دو روز اخیر خبر تعلق نگرفتن گوشی های هدیه سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 در مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ به ورزشکاران ایران و کره شمالی، سر و صدای زیادی به پا کرد و به نقل محافل خبری تبدیل شد. پس از به وجود آمدن این جنجال، مسئولان سامسونگ، کمیته برگزاری مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ و کمیته بین المللی المپیک، ضمن عذرخواهی کردن بابت اتفاقات به وجود آمده، اعلام کردند این گوشی‌های هدیه به زودی به نمایندگان ایران نیز داده خواهد شد.

تحویل گوشی های هدیه سامسونگ به نمایندگان ایران

سرانجام این اتفاق امروز رخ داد و 4 نماینده ایران در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ یعنی سید ستار صید، سمانه بیرامی باهر، محمد کیادربندسری و فروغ عباسی، گوشی های مخصوص اسپانسر المپیک زمستانی که حاوی اطلاعات مهمی از این رقابت‌ها نیز هست را تحویل گرفتند تا تقریبا این جنجال و حواشی به وجود آمده به پایان برسد. این در حالی است که ورزشکاران کره شمالی به دلیل بی احترامی سامسونگ و مسئولان برگزاری المپیک از گرفتن بسته‌های هدیه این شرکت امتناع کرده‌اند.