گوشی های تمام صفحه خانواده میزو 15

گوشی های تمام صفحه خانواده میزو 15 امسال معرفی می‌شوند

گوشی های تمام صفحه خانواده میزو 15 (Meizu 15) امسال معرفی می‌شوند. این خانواده شامل سه عضو میزو 15 (Meizu 15)، میزو 15 پلاس (Meizu 15 Plus) و میزو 15 لایت (Meizu 15 Lite) است.

پس از سال نو چینی که از مهم‌ترین تعطیلات سنتی مردم چین است، میزو خودش را آماده‌ی یک سال پر از محصول می‌کند. آن‌ها دو محصول بسیار مهم برای رونمایی خواهند داشت. یکی از آن‌ها گوشی میزو  E3 است که ششم مارس (15 اسفند ماه) رونمایی خواهد شد و دیگری میزو 15 پلاس نام دارد که هنوز زمان رونمایی آن به طور دقیق مشخص نشده است.

گوشی های تمام صفحه خانواده میزو 15

اعضای خانواده خانواده میزو 15

در حالی که قرار است گوشی میزو 15 پلاس رونمایی شود، ما چند هفته پیش بر این باور بودیم که این گوشی میزو 15 پرو نام خواهد داشت و حالا متوجه شده‌ایم که چنین گوشی عملا وجود خارجی ندارد. یک افشاکننده چینی با حساب کاربری _MMDDJ@ روز گذشته در توییتی اشاره کرده است که دومین عضو خانواده میزو 15 در واقع نسخه معمولی میزو 15 است و خبری از نسخه پرو آن نخواهد بود. اما اینجا عضو سومی به نام میزو 15 لایت نیز وجود دارد.

گوشی های تمام صفحه خانواده میزو 15

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از گوشی میزو 15 لایت وجود ندارد، اما از روی نام این محصول حدس می‌زنیم که نسخه لایت خانواده میزو 15 از مشخصات رده پایینی برخوردار بوده و با قیمت کمی روانه بازار خواهد شد. طی هفته‌های آینده تا زمان رونمایی از این محصولات، قطعا اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد. گجت نیوز را دنبال کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اون اولی عکس واقعیشه؟؟ بهش نمیخوره اینقدر شیک باشه یه گوشی رده پایین

  2. با اینکه احتمالا رده پایینه اینکه تمام صفحهس و بدون حاشیه اضافی خیلی خوبه

  3. این برند گوشی های شیکی داره ولی بدرد نخور

  4. پرچم داراش خیلی زیاد برو ندارن تو بازار
    انتظاری از رده پاینشم ندارم

  5. اصلا اسم همچین چیزو رو نشنیده بودم

  6. از امسال دیگه رقابت اصلی سر طراحی بدون حاشیه و سخت افزار قوی تر و دوربین فضایییه