معرفي و دانلود بهترين نرم افزار هاي رايگان اندرويد : قسمت دوم

 پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.اغلب اپلیکیشن‌های این مقاله در گوگل‌پلی وجود داشته و رایگان هستند. این لیست مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید را شامل می‌شود که ما شیفته آن‌ها شده‌ایم. امیدواریم برای شما نیز مفید باشند. در قسمت اول، با ۱۰ اپلیکیشن رایگان و کاربردی از این لیست آشنا شدیم. این شما و این قسمت دوم اپلیکیشن هاي کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید.

برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها، کافی است بر روی نام آنها کلیک کنید

1- Cheezburger

بگذارید کمی متفاوت باشیم. این اپلیکیشن مجموعه‌ای وب‌سایت‌های کمدی را به کاربر ارائه می‌دهد که حالا با‌گذشت زمان، به شبکه ای غنی از وب‌سایت‌های کمدی تبدیل شده است.
سخن پایانی: ممکن است Cheezburger از نظر بهره‌وری و افزایش راندمان، اپلیکیشنی وحشتناک باشد اما مطمئن باشید، لبخند به لبتان خواهد آورد.


2- IMDb

اپلیکیشن سینمایی و تلویزیونی IMDb، مجموعه‌ای کامل از اطلاعات سینمایی و تلویزیونی درباره فیلم‌ها، تاریخ ساخت، تاریخ اکران، بازیگران و… به کاربر ارائه می‌کند.

سخن پایانی: اگر یک فیلم‌باز هستید که به دنبال یک فیلم قدیمی می‌گردید، یا جدول اکران فیلم‌ها و تریلرهای آن‌ها را دنبال می‌کنید، این اپلیکیشن یک گنج برای شما محسوب می‌شود.


3- Avast! Free Mobile Security

با افزایش محبوبیت سیستم‌عامل اندروید، خطرات آلودگی دستگاه‌ها به نرم‌افزارهای مخرب افزایش یافته است. درحالیکه منطق و احتیاط حکم می‌کند تنها از نرم‌افزارهای مورد تأیید گوگل‌پلی استفاده کنیم ولی از کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند! یکی از بهترین اپلیکیشن‌های امنیتی رایگان اندروید، Avast! Free Mobile Security است. بر اساس گزارش کارشناسان امنیت AV-Test، اپلیکیشن !Avast، کاملترین پکیج امنیتی موجود، محسوب می‌شود.

رابط کاربری خوب و قیمت !Avast، آن را به یک گزینه خوب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال حفاظت از دستگاه اندروید خود هستند.


4- Pandora Internet Radio

رادیوهای اینترنتی، یکی از محبوب‌ترین سرویس استریمینگ رایگان در دنیا محسوب می‌شوند که به شما امکان می‌دهند بر اساس سلیقه خود در شنیدن موسیقی، ایستگاه‌های مختلف را شخصی‌سازی کنید. تنها کافی است، نام موزیک، خواننده یا آهنگ‌ساز آن را وارد کنید. حالا با خیال راحت منتظر بمانید تا پاندورا کارهای دیگر را انجام داده و یک ایستگاه رادیویی شخصی بر اساس آهنگ و سلیقه شما ایجاد کند. پاندورا از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و شما برای رها از مزاحمت‌های این تبلیغات باید حساب‌کاربری خود را ارتقاء دهید. چه از حساب‌کاربری رایگان استفاده کنید چه Premium، این اپلیکیشن واقعاً ارزشش را دارد. متأسفانه به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده در صدور گواهینامه، این اپلیکیشن‌ در تمام نقاط جهان کار نمی‌کند.

سخن پایانی: اگر در منطقه‌ای هستید که از اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند، حتماً آن را امتحان کنید. اپلیکیشنی فوق‌العاده بر گوش‌دادن به موسیقی یا یافتن آهنگ مناسب با سلیقه شما.


5- !Pocket, formerly Read It Later

پاکِت، نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن !Read It Later است. یک سرویس مطالعه آفلاین که به شما اجازه می‌دهد، تصاویر، مقالات یا وب‌سایت‌های مختلف را برای مطالعه در زمان مناسب در آن ذخیره کنید. پاکت، متون را بدون فرمت‌های وب‌سایت اصلی و CSSهای ذخیره می‌کند که باعث می‌شود، شما راحت‌تر به مطالعه آن‌ها بپردازید. برچسب‌گذاری و سازگار با همه پلت‌فرم‌ها به شما امکان می‌دهد فایل‌ها ذخیره شده در پاکت را از طریق تمام دستگاه‌ها و مرورگرها در دسترس خود داشته باشید.

سخن پایانی: اگر مطالب جالبی را در فضای اینترنت یافته‌اید اما فعلاً باید روی چیز دیگری مثلاً کار متمرکز باشید، آن را برای مطالعه در زمان آزاد به Pocket منتقل کنید.


6- TED

شعار کنفرانس تد، این است: ایده‌هایی که ارزش گسترش یافتن دارند. اپلیکشن اندرویدی TED نیز برای آسان کردن همین کار وجود دارد. با این اپلیکیشن کوچک می‌توانید به اخبار و ویدئوهای کنفرانس تد در مورد ایده‌های درخشان در زمینه‌های هنر، تکنولوژی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی: اگر از علاقمندان دنبال کردن اخبار و ایده‌های نو و پتانسیل آن‌ها در زمینه خدمت به بشریت هستید این اپلیکیشن را از دست ندهید.


7- Foursquare

هدف اصلی اپلیکیشن، ثبت‌نام در مراکز تفریحی یا رستوران‌ها و امتیازدهی به آن‌ها است. شاید این هدف در ابتدا عجیب و بی‌فایده به نظر برسد اما تبدیل کردن سفر و گردش به بازی، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. علاوه بر این بسیاری از مراکز به کاربرانی که از طریق این اپلیکیشن به آن‌‌ها امتیاز می‌دهند، جایزه می‌دهد. Foursquare یک شبکه اجتماعی است که ارزش امتحان کردن را دارد.


8- GO Power Master

تلفن‌های هوشمند، خیلی زودتر تلفن‌های معمولی شارژ تمام می‌کنند. GO Power Master به افزایش عمر شارژ باتری دستگاه اندرویدی شما کمک شایانی می‌کند. یک اپلیکیشن حرفه‌ای با ابزارهای مدیریت منابع، که به شما در مانیتور کردن دستگاهتان یاری می‌رساند. مدیریت ماژول‌ها، مانیتورینگ نرم‌افزارها و مدیریت هوشمند انرژی بخشی از توانایی‌های این اپلیکیشن هستند.


9- Pixl-r-omatic

اگر می‌خواهید به عکس‌های خود در کمترین زمان ممکن افکت داده و آن‌ها را جالب کرده یا به عکس‌های خود حاشیه داده یا فریم مناسب‌تری برایشان انتخاب نمایید، Pixl-r-omatic بهترین گزینه است. این نرم‌افزار با در اختیار داشتن، ۱۰۰ افکت مختلف و بیش از ۲۰۰ حاشیه گوناگون، یکی از بهترین ابزار برای ویرایش تصاویری است که با دوربین دستگاه گرفته‌‌اید.


10- Instagram

اینستاگرام برای همه شناخته است. اپلکیشین ویرایش و به اشتراک‌گذاری تصاویر. یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون که بعد از مدتی برای اندروید نیز منتشر شد. اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد عکس خود را آپلود کرده و پس از انجام تغییرات مختلف و افکت‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. رابط کاربری فوق‌العاده اینستاگرام، کار با این اپلیکیشن را راحت کرده است. اگر دوست دارید به چند دهه قبل بازگشته و عکس‌هایی به سبک آن روزها بگیرید، اینستاگرام را از دست ندهید.


بسیار خب! این هم از ۱۰ اپلیکیشن قسمت دوم. حالا از شما دعوت می‌کنم تا انتشار قسمت سوم، شروع به دانلود این لیست ده‌تایی کرده و تجربه کاربری خود را درباره آن‌ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنونم  عالی بود … قسمت اول هم جالب بود … منتظر قسمتهای آینده میمونم … مرسی از مطالب عالی سایت خوبتان