معرفي و دانلود بهترين نرم افزار هاي رايگان اندرويد : قسمت سوم

 پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.اغلب اپلیکیشن‌های این مقاله در گوگل‌پلی وجود داشته و رایگان هستند. این لیست مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید را شامل می‌شود که ما شیفته آن‌ها شده‌ایم. امیدواریم برای شما نیز مفید باشند. در قسمت اول و دوم ، با 20 اپلیکیشن رایگان و کاربردی از این لیست آشنا شدیم. این شما و این قسمت سوم اپلیکیشن هاي کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید.

برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها، کافی است بر روی نام آنها کلیک کنید

همچنین پیشنهاد می کنیم قسمت اول و دوم این مقاله را از دست ندهید

1- Viber

وایبر یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های VoIP دنیا محسوب می‌شود که به کاربران خود امکان می‌دهد به صورت رایگان با هم تماس گرفته و برای هم پیامک بفرستند. اپلیکیشن‌های زیادی شبیه به وایبر وجود دارند، اما این اپلیکیشن یکی از قابل اعتمادترین نمونه‌ها محسوب می‌شود. به نظر ما وایبر از اسکایپ نیز بهتر است. اپلیکیشن وایبر با جستجوی شماره تلفن‌های لیست شما، کاربرانی را که از اپلیکیشن وایبر استفاده می‌کنند به شما نمایش داده و لیست دوستانتان ثبت می‌کند.


2- Adobe Photoshop Express

فتوشاپ اکسپرس، مجموعه‌ای از امکانات ویرایش عکس را در یک پکیج رایگان برای شما فراهم می‌کند. خیلی از کارهای ضروری، برای ویرایش تصاویر، مانند حذف قرمزی مردمک چشم، بریدن یا استفاده از فیلتر در این اپلیکیشن وجود دارد.

توضیح: اگر به این دسته از نرم‌افزارها علاقه دارید و البته حاضرید برای آن دست به جیب شوید، اپلیکیشن فتوشاپ تاچ گزینه بسیار مناسبی است. فتوشاپ تاچ همین هفته منتشر شده است.


۳- Exchange Rates

هزاران اپلیکیشن تبدیل واحدهای پولی به یکدیگر برای اندروید وجود دارد. Exchange Rates یکی از معدود اپلیکیشن‌های رایگان این دسته محسوب می‌شود که با نمایش تبلیغات، شما را گیج و عصبانی نمی‌کند. به کمک ماشین حساب اپلیکیشن، تبدیل واحدهای مختلف کاری بسیار ساده است. برای کسانی که به دنبال اطلاعات مفید در این زمینه هستند هم لینک‌های زیادی به ویکی‌پدیا وجود دارد.


۴- GTasks

Google Tasks با ویژگی‌هایی نظیر سلسله مراتبی کردن کارها، افزودن یادداشت یا دسترسی به سرویس‌های گوگل مانند تقویم، یکی از جامع‌ترین ابزارهای مدیریت وظیفه‌ها (Tasks) محسوب می‌شود. GTasks به کاربران اندروید امکان می‌دهید به‌ سرویس‌ها و Taskهای گوگل از طریق تلفن‌ یا تبلت خود دسترسی داشته باشند. وظیفه ایجاد کنید، آن را ویرایش کرده و در پایان آن را به عنوان وظیفه انجام شده علامت‌گذاری کنید. هر تغییری، به طور خودکار در حساب‌کاربری گوگل کاربر ذخیره می‌شود. GTasks یک ویجت هم دارد که برای دسترسی سریع به اپلیکیشن می‌توانید آن را در صفحه اصلی گجت خود قرار دهید.


۵- PhoneUsage

اگر هزینه‌های ماهانه شارژ تلفن‌ همراه،  همیشه شما را شوکه می‌کند، شاید PhoneUsage چاره کار باشید. اپلیکیشنی که همه فعالیت‌های شما از ارسال و دریافت پیامک و تماس گرفته تا وب‌گردی را کنترل می‌کند و می‌تواند به شما در مواقع ضروری هشدار بدهد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید مصرف دیتا اپلیکیشن‌های تشنه را به صفر برسانید. این اپلیکیشن یکی از ضروری‌ترین اپلیکیشن‌های هر کاربر اندرویدی محسوب می‌شود.


۶- Sky Map

اسکای‌مپ، یک اپلیکیشن فعل‌و‌انفعالی برای مشاهده اجسام فرازمینی محسوب می‌شود. تنها کافی است پایین گوشی اندروید خود را به سمت آسمان بگیرید تا گجت شما با استفاده از GPS و میدان مغناطیسی یک تصویر مجازی از آسمان پیش روی شما در صفحه‌نمایش دستگاهتان نشان بدهد. نمایش مجموعه‌ای  کامل از اطلاعات، پیرامون آسمان روبروی شما، مانند نام صور فلکی و طول و عرض آنها به شما در درک بهتر آنچه می‌بینید کمک می‌کنید.


۷- Google Maps

گوگل‌مپ، قدرتمندترین اپلیکیشن مسیریابی دنیا نیاز به توضیح دارد؟ مسلماً نه. گوگل‌مپ به صورت پیش‌نصب، بر روی تمام گجت‌های اندرویدی وجود دارد. ولی علت قرار دادن آن در این لیست این است که به شما توصیه کنیم از آخرین نسخه این اپلیکیشن مسیریابی استفاده کنید.


۸- Tiny Flashlight + LED

Tiny Flashlight + LED قدرتمند است، چرا که تلفن یا تبلت شما را به یک نورافکن تبدیل می‌کند! از طریق این نرم‌افزار می‌توانید نورهایی با رنگ‌های مختلف یا رنگ‌بندی‌هایی مثل چراغ‌گردان ماشین‌های پلیس داشته باشید. اما علت قرار گرفتن این اپلیکیشن در این لیست، ویجت اختصاصی آن است که به شما امکان می‌دهد آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به کار بگیرید.


۹- Go Launcher EX

یکی از شایع‌ترین شکایت‌های کاربران از دستگاه اندرویدی آنها، شلوغ و پیچیده بودن اپلیکیشن‌های صفحه‌اصلی است که در مواردی می‌تواند منجر به کند شدن سرعت دستگاه شود. Go Launcher EX یکی از محبوب‌ترین جایگزین‌های این مشکل محسوب می‌شود که حتی بر روی دستگاه‌های اندرویدی رده پایین، به راحتی و با سرعت اجرا می‌شود. علاوه بر این، Go Launcher EX یکی از معدود لانچرهای اندروید است که از قابلیت چرخش خودکار صفحه‌نمایش (Auto-Rotation) پشتیبانی می‌کند.


1۰- Go SMS Pro

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی سیستم‌عامل اندروید، Go SMS Pro است. اپلیکیشنی محبوب که از تم‌های گرافیکی (Theme) نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از برتری‌های ساده و در عین حال قابل‌ توجه Go SMS Pro نسبت به اپلیکیشن پیام‌رسانی پیش‌فرض اندروید این است که به راحتی می‌توانید با یک Tap و بدون نیاز به فراخوانی منو، با شخصی که در حال ارسال پیام به وی هستید، تماس بگیرید.


این هم از ۱۰ اپلیکیشن قسمت سوم. حالا از شما دعوت می‌کنم تا انتشار قسمت چهارم، شروع به دانلود این لیست ده‌تایی کرده و حتما تجربه کاربری خود را درباره آن‌ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*