کمپین عید دیدنی با هواوی

کمپین عید دیدنی با هواوی ؛ نوروز 97 را با هواوی دیدنی‌تر کنید

کمپین عید دیدنی با هواوی به مناسبت نوروز 1397 آغاز شده است و مشتریان گوشی های هواوی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌‌های معتبر و خرید گوشی های منتخب، از هزاران جایزه و هدیه بهره‌مند شوند.

عیدی امسالتان را از هواوی بگیرید. در جشنواره نوروزی هواوی، شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و منتخب در سراسر کشور و خرید هر یک از گوشی‌های منتخب هواوی شامل مدل‌های پی 10 لایت (P10 Lite)، پی اسمارت (P Smart)، نوا 2 پلاس (Nova 2 Plus)، میت 10 (Mate 10)، میت 10 پرو (Mate 10 Pro)، میت 10 لایت (Mate 10 Lite)، وای 5 مدل 2017 (Y5 2017) و وای 7 پرایم (Y7 Prime) از هدایای ویژه‌ای بهره‌مند شوید. این هدایای ویژه شامل کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هواوی می‌شود. هواوی به همه شما هدیه می‌دهد و مشتریان به ازای هر خرید و متناسب با مدل گوشی خریداری شده، حداقل یکی از این هدایا را دریافت خواهند کرد.

جوایز ارزشمند کمپین عید دیدنی با هواوی

اما کمپین عید دیدنی با هواوی به همین جا ختم نمی‌شود و ما قرعه‌کشی‌های هیجان‌انگیز هفتگی را نیز در پیش داریم. در قرعه‌کشی‌های هفتگی این جشنواره، 77 دستگاه گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین (Mate 10 Porsche Design) و جوایز متعدد دیگری از جمله بلندگوی JBL Clip2، هدست JBL و خدمات VIP هواوی در انتظار برندگان خوش‌شانس خواهد بود.

کمپین عید دیدنی با هواوی

شما این شانس را دارید که با خرید هر یک از گوشی های هواوی و وارد کردن اطلاعات خود در وب سایت مخصوص کمپین عید دیدنی با هواوی به نشانی http://huaweidi.com در قرعه‌کشی هفتگی این جشنواره شرکت کنید و یکی از برندگان هزاران جوایز ارزشمند باشید. شما همچنین می‌توانید پنجشنبه هر هفته، قرعه‌کشی‌های هواوی را به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خود آنرم زیر شاخه هواویه قبوله دیگه؟؟

  2. تو کوچکتر از آنی که مورد توجه قرار بگیری. شخصیتی نداری سعید آقا. لذا محفلی پیدا کردی که خودنمایی بکنی. گاهی اوقات سکوت، بهتر از نشان دادن شخصیت کوچک درونی است. متاسفم برات که انقدر حقیری. و همیشه جملاتی رو بیان میکنی که بقیه رو حساس کنی و مورد توجه دیگران قرار بگیری.

  3. همینمون مونده عیدی با گوشی چینی بریم عید دیدنی سلا ملیکم سلا ملیکم راه بندازیم
    من به نوروز هم اعتقاد زیادی ندارم