جشنواره عید دیدنی با هواوی

چگونه از هدایا و جوایز ارزشمند جشنواره عید دیدنی با هواوی بهره‌مند شویم؟

جشنواره عید دیدنی با هواوی آغاز شده است و مشتریان می‌توانند با خرید هر یک از گوشی های منتخب هواوی از هزاران جایزه و هدیه ارزشمند بهره‌مند شوند. اما برای دریافت هدایا و شرکت در قرعه‌کشی چه کارهایی باید انجام دهید؟

برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی و بهره‌مند شدن از هدایا و جوایز ارزشمند لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

1. در مرحله اول باید برای خرید گوشی های منتخب هواوی شامل پی 10 لایت، پی اسمارت، نوا 2 پلاس، میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت، وای 5 مدل 2017 و وای 7 پرایم به فروشگاه‌های منتخب در سراسر کشور مراجعه کنید. در جدول زیر، لیست فروشگاه‌های منتخب را مشاهده می‌کنید:

2. به ازای خرید هر دستگاه گوشی هوشمند هواوی و متناسب با مدل گوشی خریداری شده، حداقل یک هدیه از هواوی دریافت خواهید کرد. این هدایا شامل کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هواوی می‌شوند. پس از خرید گوشی، برای دریافت هدیه خود باید به مراکز اخذ هدایا مراجعه کنید. در ادامه، لیست مراکز اخذ هدایا را مشاهده می‌کنید:

3. برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی هواوی، اطلاعات خود را در قسمت فرم شرکت در قرعه‌کشی در وب سایت http://huaweidi.com ثبت کنید. در قرعه‌کشی‌های هفتگی جشنواره عید دیدنی با هواوی ، 77 دستگاه گوشی ارزشمند میت 10 پورشه دیزاین به همراه هزاران جایزه دیگر از جمله بلندگوی JBL Clip2، هدست JBL و خدمات VIP هواوی به برندگان خوش‌شانس تعلق خواهد گرفت. این قرعه‌کشی، هر پنجشنبه به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi پخش می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام در تاریخ 3/12/96 در جشنواره یک دستگاه گوشی هواوی خریداری کردم .و جایزه آن یک ساعت هواوی بود که گفتند تمام شده و رسید آن را دادن و قرار بر این شد که آن را ارسال کنند تقریبا 9ماه از آن تاریخ گذشته و خبری نشده چندین بار به فروشگاه چارسو که از آنجا خریداری کرده بودم مراجعه کردم .و همیشه وعده هفته دیگر میدادن . برندی معروف مانند هواوی آیا واقعا ارزشش را دارد شرکت خود را بی اعتبار کند.من خودم برای پیگیری جایزه میرفتم خجالت می کشیدم .واقعا زشت است

  2. از این فروشگاهها که گفتن بخرین
    من از دیجی کالا خریدم
    جایزه نمیدن بهش
    یعنی شانس منه کارخونه هواوی ورشکست میشه
    بعد عمری از آیفون کوچ کردیم اندروید که اونم هدیه ش نصیب ما نشد

  3. دوستان عزیز من گوشی میت 10 لایت خریدم رفتم جایزشو بگیرم گفتن تا2ماه دیگه براتون میاد میخوام بدونم که چرا جایزش نیومده اصلا صحت داره جایزش یانه سرکاریه…

  4. از هرکجا خواستیم میتونیم گوشی رو بخریم بعد بریم از این فروشگاه ها هدیه رو بگیریم یا از همین فروشگاه های معرفی شده باید گوشی و هدیه رو بگیریم.

  5. عه انر هفت ایکس شاملش نمیشه؟؟