هواوي : جايگاه اول بازار اسمات فون ها را به خود اختصاص مي دهيم !

همگی می دانیم که شرکت هایی چون ال جی، سونی و HTC در حال رقابتی بسیار سخت برای قرار گرفتن در رتبه سوم بیشترین سهم در بازار اسمارت فون ها هستند، اما شرکتی مانند Huawei را نیز باید به این جمع اضافه نمود که جديدا در حال فعالیت در بازار اسمارت فون هاست. این شرکت آنقدر جاه طلب است که بطور جدی اعلام کرده بدنبال جایگاه اول در بازار اسمارت فون هاست و می خواهد جای شرکت هایی چون سامسونگ و اپل را در بازار بگیرد.

 Wan Biao مدیر اجرایی شرکت هواوی در گفتگویی با Telegraph از اهداف آینده این شرکت می گوید.
Biao می گوید:

    اگر شما به پنج سال پیش نگاه کنید، اپل شرکتی کوچک بوده و سامسونگ هم زیاد بزرگ نبوده است. شما نمی توانید ببینید که ما در ۵ سال آینده در چه جایگاهی قرار داریم، حداقل در رتبه سوم و شاید هم رتبه اول.

Biao عقیده دارد، ۱۰ درصد از درآمد شرکت ها مستقیما به تحقیق و توسعه گوشی ها بستگی دارد. شرکت هواوی اخیرا اسمارت فون Huawei Ascend P2 را در رویداد MWC 2013 رونمایی کرد که دارای سریعترین سرعت ۴G در بین اسمارت فون هاست (۱۵۰Mbps). او اشاره می کند که این کار هواوی می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که هواوی یک قدم جلوتر از سامسونگ و اپل بوده است. هواوی شرکتی است که می تواند هم در بخش شبکه و هم تولید دستگاهها بطور همزمان کار کند و دستگاههای جدیدتری را توسعه دهد.

بد نیست بدانید که شرکت هواوی حدود ۱۰.۰۰۰ مهندس و تکنسین دارد که تنها در بخش توسعه تکنولوژی های رادیویی کار می کنند.

شرکت هواوی امیدوار است تا بالاترین سهم بازار اسمارت فون ها در سال های آینده را بخود اختصاص دهد. یکی از برنامه های این شرکت برای افزایش سهم خود، طراحی، معرفی و عرضه اسمارت فون های متنوع سطح پایین و سطح متوسط برای نقاط مختلف دنیاست.

در بخش اسمارت فون های سطح بالا نیز به گفته Biao، این شرکت برنامه هایی برای عرضه اینگونه اسمارت فون ها برای رقابت مستقیم با آیفون اپل دارد. هواوی معتقد است که با انجام برنامه های بازاریابی خوب و هدفمند می تواند چهره ای بسیار خوب از این کمپانی در سرتاسر دنیا نشان دهد.

در کنار کار با اندورید، شرکت هواوی همچنین برنامه هایی برای ساخت گوشی های ویندوز فون ۸ بیشتری دارد. Biao می گوید هواوی بیش از ۴۵۰۰۰ مهندس دارد که در حال کار برروی تلفن های همراه این شرکت هستند تا آنها را روز به روز رقابتی تر و با کیفیت تر کنند.

    اولویت این شرکت استفاده از نوآوری در کنار تجربه ما در بخش شبکه است. ما می توانیم این اسمارت فون ها را بسیار کم مصرف طراحی کنیم و در کنار آن صدایی واضح تر و تصاویری شفاف تر را در اختیار کاربران قرار دهیم. این تفاوت ما با دیگران است.

با توجه به سخنان این مسئول شرکت هواوی و عملکرد این شرکت در سالیان اخیر، شما آینده این شرکت را چگونه می دانید؟


منبع : en.gadgetnews