تیزر رسمی تویوتا سوپرا 2019

تیزر رسمی تویوتا سوپرا 2019 منتشر شد؛ ژنو بهترین میزبان سوپر اسپورت ژاپنی

تیزر رسمی خودرو تویوتا سوپرا 2019 (Toyota Supra 2019)‌ منتشر شد. این خودرو که در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی می‌شود، از پلتفرم مشترک تویوتا و بی ام و برخوردار است.

سالیان متمادی است که غول خودروسازی ژاپنی، شرکت تویوتا مشغول کار بر روی یک خودرو مسابقه ای با نام سوپرا است. روز گذشته این کمپانی سرانجام نخستین تیزر رسمی تویوتا سوپرا را منتشر کرد. ظاهرا تویوتا این محصول خودش را در طول برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2018 برای نخستین بار در معرض دید همگان درخواهد آورد.

تویوتا اینک نام Supra را تایید کرده است، اما در ارتباط با معرفی آن به جز به کار بردن عبارت از «بهترین خودرو اسپورت نمادین» پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو امسال هیچ چیز دیگری نگفته است.

طراحی تویوتا سوپرا مبتنی بر پلتفرم مشترک تویوتا و بی ام و

هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه تویوتا سوپرا در دست نیست، اما ما طی روزهای اخیر اطلاعات خوبی را از این خودرو اسپورت جذاب به دست آورده‌ایم. این خودرو مبتنی بر یک پلتفرم توسعه پیدا کرده توسط تویوتا و بی ام و طراحی شده است. شرکت بی ام و نیز از این پلتفرم برای ساخت نسخه بازطراحی شده Z4 خود استفاده کرده است. به نظر می‌رسد تویوتا و بی ام و در فروش خودروهای اسپورت خود با مشکل مواجه هستند، بنابراین تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفته‌اند تا بتواند سوددهی بیشتری را در این بخش از بازار تجربه کنند. در همین راستا تویوتا با شرکت سوبارو نیز در یک پروژه مشترک شرکت کرده بود.

برای سوپرا نظیر نسل‌های پیشین آن پیشرانه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است. از مهم‌ترین آن‌ها باید به تکنولوژی هیبریدی اشاره کرد که تویوتا از آن در خودرو اسپورت TS050 Hybrid LMP1 خود نیز بهره برده بود. ما می‌توانیم همچنین شاهد استفاده از یک پیشرانه 6 سیلندر توربوشارژ‌شده همراه با پیشرانه‌های الکتریکی بیشتری باشیم.

نمایشگاه خودرو ژنو امسال از 6 مارس () آغاز به کار خواهد کرد، بنابراین زمان زیادی نیاز نیست تا ما بتوانیم با خودرو جذاب تویوتا سوپرا 2019 ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی خیلی مشتاقم ببینم چجوریه این ماشین

  2. عجب پلتفرمی هم هست.یکی از اینا میخااااام

  3. این شرکتام تا کم میارن میشن میکسر .همه چیو قاطی میکنن یچیزی ازش دربیاد.

  4. کاش تیزرشو میزاشتین ولی.عکسشم ک چندان واضح نبود.

  5. تنها پون مثبتی که برا ما داره عکسشو میشه گذاشت روی صفحه زمینه پی سی همین