هواوی وای 7 پرایم

بررسی هواوی وای 7 پرایم و جوایز ویژه هواوی برای خرید این گوشی

با خرید گوشی هواوی وای 7 پرایم (Huawei Y7 Prime) در جشنواره عید دیدنی با هواوی به مناسبت نوروز 97، یک هدیه دریافت کنید و در قرعه‌کشی هفتگی شرکت نمایید. در ادامه، مشخصات، امکانات، قیمت، عکس‌ها و ویدیوی این گوشی میان رده را مشاهده خواهید کرد.

هواوی وای 7 پرایم به عنوان یک گوشی میان رده در خردادماه امسال با بدنه‌ای فلزی و باتری بزرگ و بادوام معرفی شد و از تیرماه 96 با قیمت حدود 800 هزار تومان به بازار ایران راه پیدا کرد. این گوشی با وجود قیمت مناسب، امکانات خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. Y7 Prime جزو گوشی‌هایی است که ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند به نیازهای روزمره کاربران پاسخ بدهد.

هواوی وای 7 پرایم

طراحی و صفحه نمایش

هواوی وای 7 پرایم با صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ دی، طراحی جدیدی را به نمایش می‌گذارد. لبه‌های گرد گوشی باعث می‌شود دستگاه راحت‌تر در دست قرار بگیرد. صفحه نمایش گوشی، رنگ‌ها را به شکل کاملا واضح و شفاف به نمایش می‌گذارد و شیشه 2.5D در لبه‌ها انحنای یکپارچه‌ای با بدنه دارد. بدنه Y7 Prime برخلاف سایر گوشی های میان رده هواوی از جنس پلاستیک نیست و از فلز ساخته شده است. حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و زیر دوربین قرار گرفته و دوربین نیز در جای همیشگی به شکلی ساده اما زیبا دیده می‌شود.

هواوی وای 7 پرایم

صفحه نمایش 5.5 اینچی هواوی وای 7 پرایم با رزولوشن 1280 در 720 پیسکل (HD)، یکی از نقاط قوت این گوشی میان رده به شمار می‌رود. پنل به کار رفته در این نمایشگر IPS بوده و زاویه دید مناسبی دارد. تراکم 267 پیکسل در هر اینچ و مقاومت در برابر خط و خش از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی است.

باتری قدرتمند با دوام فوق‌العاده

مهم‌ترین ویژگی و مزیت هواوی وای 7 پرایم ، باتری پرظرفیت و بادوام آن است. این گوشی میان رده از باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و باعث می‌شود شما بتوانید برای ساعت‌های طولانی و حتی تا چند روز از گوشی خود استفاده کنید. بازی‌های سنگین نیز به لطف این باتری قدرتمند، تنها درصد کمی از شارژ گوشی را مصرف می‌کنند و در صورت تماشای فیلم‌های باکیفیت هم باتری گوشی، حدود 20 ساعت جوابگوی کاربر خواهد بود.

هواوی وای 7 پرایم

همچنین تکنولوژی شارژ سریع هواوی موجب می‌شود تا در عرض 2 ساعت، باتری گوشی به طور کامل شارژ شود. بنابراین شما در هر دو یا سه روز، تنها به 2 ساعت زمان برای شارژ گوشی خود نیاز خواهید داشت.

دوربین

یکی دیگر از قابلیت‌های قابل توجه هواوی وای 7 پرایم ، دوربین اصلی و سلفی آن است. هواوی برای دوربین اصلی Y7 Prime از سنسور 12 مگاپیکسلی با فناوری فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز و دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند و می‌تواند تصاویری باکیفیت را حتی در نور کم به ثبت برساند. همچنین این دوربین می‌تواند با کیفیت فول اچ دی و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده شده است.

هواوی وای 7 پرایم

دوربین هواوی وای 7 پرایم به فناوری فوکوس PDAF مجهز شده و می‌تواند حتی در حال حرکت نیز عکس‌های شفاف و واضحی ثبت کند. فوکوس خودکار یکی از مواردی است که در ثبت عکس‌های باکیفیت و شفاف اهمیت زیادی دارد.  Y7 Prime را می‌توان اولین گوشی میان رده بازار دانست که به فناوری فوکوس PDAF مجهز شده و با استفاده از این قابلیت، قادر است تنها در 3 دهم ثانیه بر روی سوژه‌ها فوکوس کند. به این ترتیب، تغییر فوکوس بر روی سوژه‌ها به سرعت و راحتی انجام می‌شود و درصد فوکوس‌های ناموفق به حداقل می‌رسد. این سرعت بالا باعث شده تا امکان عکاسی از سوژه‌های در حال حرکت نیز فراهم شود.

سیستم عامل، نرم افزار و سخت افزار

با هواوی وای 7 پرایم می‌توانید سرعت زندگی خود را افزایش دهید. پردازنده 8 هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت 1.4 گیگاهرتز و رم 3 گیگابایتی به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های بیشتری را به صورت همزمان اجرا کنید. همچنین حافظه داخلی 32 گیگابایت (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی)، این امکان را فراهم می‌کند تا آهنگ‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های بیشتری را در گوشی خود ذخیره کنید.

هواوی وای 7 پرایم

هواوی در این گوشی از اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 استفاده کرده و تجربه تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است. این رابط کاربری به صورتی سیستم عامل گوشی را بهینه کرده که شما می‌توانید بیشتر از 90 درصد کارهای لازم با گوشی را در حداکثر 3 مرحله انجام دهید. علاوه بر آن، حالت مراقبت از چشم هواوی با نام Eye Comfort Mode نیز نور آبی صفحه نمایش را فیلتر می‌کند و جلوی خستگی چشم را خواهد گرفت.

رنگ‌بندی و قیمت

هواوی وای 7 پرایم در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی، مشکی و آبی روانه بازار جهانی شد و چند ماهی است که با قیمت 730 تا 830 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

گالری عکس های هواوی وای 7 پرایم

جدول کامل مشخصات هواوی وای 7 پرایم

ابعاد (طول – عرض – ضخامت)153.6 میلی‌متر – 76.4 میلی‌متر – 8.35 میلی‌متر
وزن165 گرم
جنس بدنهآلومینیوم
دوربین اصلی12 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، فلاش LED، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، تصویربرداری HDR و پانوراما
دوربین جلو8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0
فیلمبرداریکیفیت فول اچ دی (1080p) و سرعت 30 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش5.5 اینچی اچ دی، لمسی خازنی IPS LCD با نمایش 16 میلیون رنگ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 71.1 درصد، تراکم 267 پیکسل در هر اینچ
چیپستکوالکام MSM8940 اسنپدراگون 435
پردازنده8 هسته‌ای Cortex-A53 (4 هسته با سرعت 1.4 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.1 گیگاهرتز)
پردازشگر گرافیکی (GPU)آدرنو 505
سیستم عاملاندروید 7.0 نوقا
رابط کاربریEMUI 5.1
حافظه داخلی32 گیگابایت، امکان افزایش تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی
رم3 گیگابایت
باتریلیتیوم یونی 4000 میلی‌آمپرساعتی، غیر قابل تعویض
تعداد سیم کارت2 سیم کارت نانو
شبکه مخابراتی3G و 4G
اتصالات وای فایWi-Fi 802.11 b/g/n, Wifi Direct, hotspot
بلوتوث4.1
یو اس بیمیکرو USB 2.0

ویدیوی معرفی هواوی Y7 Prime

هواوی وای 7 پرایم در کمپین عید دیدنی با هواوی

کمپین عید دیدنی با هواوی از تاریخ 12 بهمن 1396 آغاز شده و تا پایان تعطیلات عید 1397 ادامه خواهد داشت. در این جشنواره نوروزی، شما می‌توانید با خرید هر یک از گوشی های منتخب هواوی از جمله هواوی Y7 Prime از فروشگاه‌های منتخب اعلام شده، یک هدیه دریافت کنید. این هدایا شامل بلندگوی JBL Flip4، کارت هدیه و پاوربانک هواوی می‌شود. همچنین خریداران این گوشی می‌توانند با پر کردن فرم قرعه‌کشی در سایت http://huaweidi.com و وارد کردن اطلاعات خود، در قرعه‌کشی‌های هفتگی هواوی شرکت کنند و یکی از برندگان خوش شانس هزاران جایزه از جمله 77 دستگاه گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین، هدست JBL، بلندگوی JBL Clip2 و خدمات VIP هواوی باشند. مراسم قرعه‌کشی را پنجشنبه هر هفته به طور زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همینشم از آیفون سر تره

  2. گوشی بدی نیست 800 تومن هم ارزونه البته نسبت به بقیه گوشی ها

  3. چقدر زشته خخخ فک کنم هواوی نمیتونه دیگه از 8 دوربین سلفیشو بالاتر ببره