آپدیت اندروید 8 گلکسی S8

سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی S8 را متوقف کرد

امروز گزارشی مبنی بر توقف پروژه ارسال آپدیت اندروید 8 گلکسی S8 در خبرگزاری‌های متصل به سامسونگ منتشر شد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه جدیدی از این آپدیت نرم افزاری را منتشر کنند.

در گزارش جدیدی که امروز در خبرگزاری معتبر Sammobile منتشر شد، از توقف انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی S8 گفته شده است. این در حالی بود که هفته گذشته و پس از ماه‌ها صبر شاهد شروع ارسال این آپدیت جدید برای دارندگان خانواده S8 سامی بودیم. همانطور که انتظار می‌رفت، این آپدیت ابتدا برای کاربران دوره آزمایشی و سپس برای عموم کاربران ارسال شد. با اینکه در حال حاضر کاربران چند منطقه و بازار خاص در جهان این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، توقف ارسال آپدیت اندروید 8 گلکسی S8 توسط سامسونگ ما را غافلگیر کرد.

آپدیت اندروید 8 گلکسی S8 متوقف شد

انتشار آپدیت اندروید اوریو گوگل از چند روز قبل برای کاربران مختلف در کشورهایی نظیر ترکیه، هند، نروژ، بلژیک، آلمان، فرانسه، لهستان و چند کشور دیگر آغاز شده است. همچنین سامسونگ اعلام کرده بود که کاربران ساکن کشور هلند هفته آینده این آپدیت نرم افزاری را دریافت می‌کنند.

با این شرایط، امروز متوجه شدیم که پروژه ارسال آپدیت اندروید 8 گلکسی S8 برای کاربران در مناطق مختلف جهان متوقف شده است. حالا نیز به طور قطع می‌توانیم بگوییم که شرکت سامسونگ دیگر برنامه‌ای برای ارتقا دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به اندروید 8 اوریو گوگل ندارد.

علاوه بر این فایل‌های مخصوص اندروید 8.0 با شماره شناسه G950/G955-FXXU1CRAP دیگر در سرورهای سامسونگ جهت دانلود در دسترس قرار ندارند. با این حال چنین اتفاقی برای کاربرانی که قبل از این آپدیت اندروید جدید را در گوشی S8 خود دریافت کرده‌اند آنچنان مهم نیست و آنها می‌تواند از تجربه جدید کاربری خود در اندروید 8 لذت ببرند.

اما از یک منبع مطمئن و متصل به سامسونگ خبر رسیده است که این شرکت در حال کار بر روی نسخه جدیدی از اندروید 8 برای پرچمداران فعلی سری اس خود است و خوشبختانه این نسخه جدید نیز به زودی منتشر می‌شود.

هنوز دلیل لغو انتشار آپدیت قبلی برای کاربران مشخص نیست. از طرفی شرکت سامسونگ نیز هنوز در این زمینه اظهار نظر رسمی نداشته است. به همین دلیل بهتر است منتظر اخبار تکمیلی پیرامون این اتفاق باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سامسونگ بدترین برند جهان درخصوص آپدیت گوشی است . نوت هشت هنوز اندروید هفتِ . خاکبرسر

  2. وااا ن به اون ابدیت فرستادن برای اس شیش ن به الان که هنوز اس هشت پرچم دارشه دیگه ابدیت بهش نمیده ینی چی

  3. من بودم همونجا سکته رو زده بودماااااا. نگهداری گوشی گرون خیلی سخت تر از خریدشه