رییس بخش موبایل اچ تی سی

چیالین چانگ، رییس بخش موبایل اچ تی سی از سمت خود استعفا داد

چیالین چانگ (Chialin Chang)، رییس بخش موبایل اچ تی سی که از سال 2013 تا 2017 به عنوان مدیر فروش جهانی در خدمت شرکت بود، از سمت خود استعفا داد.

این روزها شرکت HTC وضعیت چندان مناسبی در بازار تلفن های هوشمند ندارد. حال انتشار خبر استعفای چیالین چانگ که پیش‌تر در جایگاه مدیر ارشد مالی هم فعالیت کرده بود، می‌تواند برای طرفداران ناراحت‌کننده باشد. چانگ یکی از آخرین مدیران رده‌بالای اچ تی سی بود. اما زمانی که بیشتر بخش تیم طراحی و مهندسی اچ تی سی در قراردادی به ارزش 1.1 میلیارد دلار به گوگل فروخته شد، جایگاه این مدیر ارشد، اضافی به نظر می‌رسید.

هنوز اچ تی سی کاملا از بازار گوشی های موبایل خارج نشده و کاربران در انتظار عرضه یک گوشی پرچمدار با دوربین دوگانه هستند که پیش‌تر مدیران وعده آن را داده بودند؛ اسمارت فونی با نام احتمالی U12 که چند هفته پیش شاهد نمایش آن در یک رویداد بودیم. وب‌سایت The Verge با تکیه بر یکی از منابع خود که از برنامه‌های اچ تی سی آگاه است، می‌گوید پرچمدار بعدی این کمپانی تایوانی بعد از برگزاری نمایشگاه MWC 2018، با فاصله‌ای کوتاه پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در رابطه با رییس بخش موبایل اچ تی سی که حکم آن سریعا ابلاغ شده است، مدیران اطلاعاتی رسمی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد چیالین چانگ بابت برنامه‌های شخصی خود، این کمپانی را ترک کرده و البته جایگاه او هم‌چنان خالی است.