هواوی نوا 2 پلاس

آشنایی با گوشی هواوی نوا 2 پلاس به مناسبت کمپین عید دیدنی با هواوی

با خرید گوشی هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) در جشنواره عید دیدنی با هواوی از هدایا و جوایز ارزشمند و بی‌شمار برخوردار شوید. در ادامه، مشخصات، امکانات، قیمت، تصاویر و ویدیوی این گوشی را مشاهده می‌کنید.

خردادماه 1396، گوشی هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) به عنوان یک گوشی میان رده حرفه‌ای در چین معرفی شد. با این وجود ما در این گوشی شاهد طراحی و قابلیت‌هایی شبیه به گوشی‌های پرچمدار هستیم و همین امر یکی از نقاط قوت گوشی میان رده هواوی محسوب می‌شود و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. پس اگر به دنبال یک فبلت قدرتمند و زیبا و در عین حال با قیمت مناسب هستید، معرفی و بررسی نوا 2 پلاس را در ادامه مشاهده کنید.

هواوی نوا 2 پلاس

ویدیوی آنباکسینگ هواوی Nova 2 Plus

طراحی و صفحه نمایش

شرکت هواوی در گوشی میان رده نوا 2 پلاس، طراحی الهام گرفته از سری پرچمدار P و دوربین دوگانه معروف آن‌ها را به کار برده است. بدنه این گوشی از جنس فلز بوده و صفحه نمایش 5.5 اینچی درون این بدنه فلزی جای گرفته است. صفحه نمایش گوشی، لبه‌های 2.5D دارد و دارای پنل LPTS LCD با رزولوشون 1080p است.

هواوی نوا 2 پلاس

هواوی Nova 2 Plus تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد و بنابراین با یک گوشی باریک و خوش‌دست روبرو هستیم. هواوی بر روی کیفیت ساخت و طراحی بدنه با استانداردهای سطح بالا تاکید کرده و شما با در دست گرفتن این گوشی، حس کار کردن با یک گوشی لوکس و پریمیوم را خواهید داشت.

پنل پشتی گوشی از جنس فلز با رنگ مات ساخته شده و نوارهای پلاستیکی آنتن متناسب با رنگ بدنه بر روی آن دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل در پشت گوشی و زیر دوربین قرار گرفته و به آسانی قابل استفاده است. دکمه‌های تغییر صدا و پاور نیز در لبه سمت راست گوشی جای گرفته‌اند و بر روی لبه سمت چپ نیز محل قرارگیری خشاب سیم کارت دیده می‌شود.

باتری

در هواوی نوا 2 پلاس از باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که برای این گوشی، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این باتری لیتیوم پلیمری از قابلیت شارژ سریع هواوی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی می‌تواند با توجه به فناوری بهینه‌سازی مصرف در پردازنده و نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، تا چندین ساعت پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. شما می‌توانید در عرض 105 دقیقه، گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید و در عرض 30 دقیقه، باتری خود را از صفر به 40 درصد برسانید.

هواوی نوا 2 پلاس

امکانات صوتی حرفه‌ای و سه بعدی

امکانات صوتی هواوی نوا 2 پلاس به عنوان یک گوشی میان رده از سطح بالایی برخوردار است. استفاده از چیپ های فای AK4376A باعث حذف اعوجاج صدا، هارمونی‌ها و نویزها شده است. این تراشه به صورت سفارشی توسط کمپانی AKM ساخته شده و از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی با بازدهی بسیار بالا بهره می‌برد. این چیپ های فای، صدای خروجی را به واقعی‌ترین حالت ممکن نزدیک می‌کند و ما شاهد صدایی شفاف، حجم‌دار و واقعی هستیم.

هواوی نوا 2 پلاس

همچنین با همکاری آزمایشگاه تخصصی هواوی و انستیتوی آواشناسی آلمان، الگوریتم انحصاری Huawei Histen برای بهبود کیفیت صدا و ایجاد تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به موسیقی به امکانات صوتی هواوی نوا 2 پلاس اضافه شده است. هواوی هیسن، خود از 10 الگوریتم مختلف تشکیل شده که مهم‌ترین آن‌ها برای پردازش صدا و پخش صدا در فضای سه بعدی به کار می‌رود. این صدای سه بعدی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران گوشی های تلفن همراه ایجاد کند. هواوی تنظمیات زیادی را نیز برای صدای سه بعدی در اختیار کاربران قرار داده تا این تجربه را لذت‌بخش‌تر از همیشه کند. اسپیکر تک کاناله این گوشی بر روی لبه پایینی دستگاه قرار گرفته و حجم صدای قابل قبولی دارد.

هواوی نوا 2 پلاس

بنابراین علاوه بر طراحی مدرن و دوربین قدرتمند، امکانات صوتی هواوی Nova 2 Plus یکی دیگر از برتری‌های این گوشی میان رده در مقایسه با رقبا است. ویژگی‌هایی چون پخش صدای سه بعدی به صورت فراگیر، عدم تاخیر هنگام انتقال صدا از طریق بلوتوث، مصرف بهینه باتری در زمان گوش دادن به موسیقی و شفافیت صدای خروجی می‌تواند علاقه‌مندان به موسیقی را عاشق این گوشی کند.

دوربین قدرتمند و سلفی خارق‌العاده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی نوا 2 پلاس به دوربین آن مربوط می‌شود. دوربین این گوشی دارای ساختاری دوگانه است و کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین یک حالت سرگرم‌کننده نیز اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید با فیلترهایی جذاب، چهره کاربر را تغییر دهید.

هواوی نوا 2 پلاس

دوربین دوگانه هواوی Nova 2 Plus دارای سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی با دیافراگم f/1.8 می‌تواند در شرایط نوری نامناسب نیز عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. سنسور دوم 8 مگاپیکسلی هم از نوع تله فوتو است و قادر به بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابری خواهد بود. با استفاده از این سنسور 8 مگاپیکسلی می‌توانید عکس‌های پرتره جذابی را ثبت کنید. زمانی که حالت پرتره را فعال کنید، دوربین با تشخیص چهره فرد، آن را به صورت سه بعدی پردازش می‌کند و تنظیمات مناسب را برای ثبت چهره به صورت برجسته و مات شدن پس زمینه ایجاد خواهد کرد.

یکی از بهترین قابلیت‌های دوربین Nova 2 Plus این است که می‌توانید بدون افت کیفیت بر روی سوژه مورد نظر زوم کنید. دوربین این گوشی با توجه به استفاده از دو لنز جداگانه، می‌تواند زوم اپتیکال را تا دو مرحله در اختیار کاربران قرار دهد.

از دیگر ویژگی‌های دوربین نوا 2 پلاس می‌توان به قابلیت تغییر فوکوس تصاویر پس از ثبت تصویر اشاره کرد. شما می‌توانید یک تصویر را ثبت کرده و پس از آن فوکوس را در هر قسمتی که می‌خواهید فعال کنید تا آن قسمت شفاف شده و سایر بخش‌های تصویر حالت مات به خود بگیرند.

هواوی نوا 2 پلاس

دوربین سلفی هواوی نوا 2 پلاس ، اصلی‌ترین بخش ویدیوهای تبلیغاتی هواوی برای این گوشی میان رده است. هواوی برای دوربین جلوی این گوشی از سنسور قدرتمند و باورنکردنی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده کرده که برای یک گوشی، آن هم در دسته میان رده‌ها، استثنایی و منحصربه‌فرد است. این دوربین، تصاویر شما را با رزولوشن 3840 در 5120 پیکسل ثبت می‌کند و هنگام فیلمبرداری نیز این رزولوشن به 1920 در 1080 پیکسل می‌رسد. در مجموع باید گفت هواوی نوا 2 پلاس یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی با گوشی هوشمند را برای شما به وجود خواهد آورد.

سیستم عامل، نرم افزار و سخت افزار

نوا 2 پلاس به پردازنده اختصاصی Kirin 659 مجهز شده است. همچنین در این گوشی از رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت استفاده شده است. رابط کاربری Nova 2 Plus نیز می‌تواند آن را از رقیبان متمایز کند. هواوی از رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.1 برای این گوشی میان رده استفاده کرده و قابلیت‌های جذابی چون اپ دراور، حالت مخصوص Eye Comfort برای جلوگیری از اذیت شدن چشم در هنگام کار با گوشی در شب، کلیدهای مجازی قابل سفارشی‌سازی، امکان باز کردن مرکز اعلانات از طریق سنسور اثر انگشت و ضبط ویدیو و ثبت اسکرین شات با دوبار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش را در قالب این رابط کاربری در گوشی میان رده خود قرار داده است. تلفیق EMUI 5.1 با اندروید 7 نوقا، کارایی این گوشی را از تمام گوشی‌های هم‌رده فراتر برده است.

هواوی نوا 2 پلاس

ویدیوی بررسی رابط کاربری نوا 2 پلاس

رنگ بندی ‌و قیمت

گوشی میان رده قدرتمند هواوی در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی عرضه شده و از مرداد امسال نیز به بازار ایران آمده است. این گوشی با وجود قرار گرفتن در خانواده گوشی های میان رده، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمندی دارد و حتی می‌تواند با پرچمداران گران‌قیمت‌تر از خودش نیز رقابت کند. طراحی مدرن، ضخامت کم، اسکنر اثر انگشت سریع، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، پخش موسیقی سه بعدی، دوربین دوگانه با زوم اپتیکال دو مرحله‌ای و رابط کاربری آسان و سریع از جمله مزایای هواوی نوا 2 پلاس محسوب می‌شوند. در حال حاضر، این گوشی با قیمت 1 میلیون و 290 هزار تا 1 میلیون و 360 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

بررسی ویدیویی هواوی Nova 2 Plus در گجت نیوز

گالری عکس های هواوی نوا 2 پلاس

جدول مشخصات هواوی نوا 2 پلاس

ابعاد (طول – عرض – ضخامت)153.9 میلی‌متر – 74.9 میلی‌متر – 6.9 میلی‌متر
وزن169 گرم
جنس بدنهفلز، پلاستیک و شیشه
نمایشگر5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (فول اچ دی)، تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه 72.3 درصد
پورت‌های ورودییو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون
پردازندهکایرین 659 هشت هسته‌ای (4 هسته Cortex-A53 با سرعت 2.36 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با سرعت 1.7 گیگاهرتز)
پردازشگر گرافیکی (GPU)Mali-T830 MP2
رم4 گیگابایت
حافظه داخلی64 یا 128 گیگابایت با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی
باتری3340 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری، قابلیت شارژ سریع، غیر قابل تعویض توسط کاربر
تعداد سیم کارت2 سیم کارت نانو
سیستم عاملاندروید 7 نوقا
رابط کاربریEMUI 5.1
دوربین اصلیدوگانه: یک سنسور 12 مگاپیکسلی عادی با دیافراگم f/1.8 و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو، زوم اپتیکال دو مرحله‌ای، فلش LED، تگ‌گذاری جغرافیایی، تشخیص چهره و لبخند، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص صحنه، حالت عکاسی حرفه‌ای با تنظیمات دستی، پانوراما و HDR
دوربین سلفی20 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت‌ها4G LTE، وای فای b/g/n 802.11، وای فای دایرکت، صدای سه بعدی Huawei Histen، چیپ های فای AKM4376A، تکنولوژی کاهش نویز میکروفون، سنسور اثر انگشت، ژیروسکوپ، تشخیص نور، شتاب‌سنج

ویدیوی هندزآن هواوی نوا 2 پلاس

هواوی نوا 2 پلاس در کمپین عید دیدنی با هواوی

احتمالا پیش از این نیز با کمپین عید دیدنی با هواوی آشنا شده‌اید. این جشنواره نوروزی از 12 بهمن 1396 آغاز شده و تا پایان تعطیلات عید 1397 ادامه خواهد داشت. در طول این مدت با خرید هر یک از گوشی های منتخب هواوی از فروشگاه‌های اعلام شده، یک هدیه از هواوی دریافت خواهید کرد که شامل کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هواوی می‌شود. همچنین شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود در فرم قرعه‌کشی هواوی در سایت http://huaweidi.com، در قرعه‌کشی هفتگی هزاران جایزه ارزشمند از جمله 77 دستگاه گوشی هواوی میت 10 پورشه دیزاین، هدست JBL، بلندگوی JBL Clip2 و خدمات VIP هواوی شرکت کنید. پنجشنبه هر هفته، مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi پخش می‌شود.

هواوی نوا 2 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. آیا به اندروید 9 آپدیت میشود

  2. هرچی بگم کم گفتم فوق العاده بود

  3. در حد یه پایین رده نه بیشتر

  4. بنظرم کسی پول اینارو بده A5یا A7 بنفعشه

  5. همه چیزش عالی فقط یکم حاشیه داره