دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی

دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی در تهران رونمایی شد

گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه برگزاری پنجمین همایش صنعت خودرو کشور در تهران از خودروی دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی رونمایی و قیمت حدودی و مشخصات این محصول جدید را اعلام کرد.

پنجمین همایش صنعت خودرو ایران در روز سه شنبه، 24 بهمن 1396، در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و شرکت‌های مختلف از برنامه‌های آتی خود پرده برداشتند. گروه صنعتی ایران خودرو نیز از این فرصت استفاده کرد و در محوطه محل برگزاری این همایش، خودروی جدید دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی را به حاضران معرفی کرد.

دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی

دنا پلاس پلاگین هیبریدی از گیربکس اتوماتیک پانچ بلژیک استفاده می‌کند و به فناوری شارژ مستقیم با برق شهری مجهز شده است. به گفته مسئولان ایران خودرو، این خودرو قادر خواهد بود بدون به‌کارگیری پیشرانه بنزینی و با شارژ کامل باتری‌ها، 90 کیلومتر مسافت را با موتور برقی خود طی کند و هیچ‌گونه آلایندگی نیز نخواهد داشت. قدرت و گشتاور موتور الکتریکی دنا پلاس جدید به ترتیب 140 اسب بخار و 220 نیوتن‌متر اعلام شده است. پیش‌بینی می‌شود قدرت و گشتاور مجموع موتورهای دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی به 200 اسب بخار و بیش از 300 نیوتن‌متر برسد.

دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی

قیمت احتمالی دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی

تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و زمان عرضه این خودرو اعلام نشده، اما با توجه به قیمت نسخه معمولی دنا پلاس، می‌توان انتظار داشت قیمت نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو به بیش از 70 میلیون تومان برسد. همچنین گفته شده شرکت ایران خودرو قصد دارد در سال 1397، خودروی دنا پلاس اتوماتیک توربو را با همکاری کمپانی پانچ بلژیک که گیربکس آن را طراحی کرده به بازار ایران عرضه کند.

دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبریدی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. شارژ کامل باتری بعدش فقط 90 کیلو متر؟ خاک تو سرش

  2. خداوکیلی طوری میگه ۷۰ میلیون تومن انگار ما ماهی ۱۵ میلیون حقوق میگیریم . برا قشر متوسط جامعه با حقوق کارمندی تو ۲۰ سال میشه ۷۰ میلیون پس انداز کنی . خدایا فقط خودت به فریاد ما برس

  3. جنس ایرانی یعنی بنجل

  4. آفرین به ایران خودرو حالا وقتشه سایپا هم یه تکونی به خودش بده

  5. انقد ندیدم تولید با کیفیت وقتی هم تولید با کیفیت کنیم بازم مردم میترسن و بهش مشکوکن

  6. من دوست دارم خودروهای ایرانی هر روز پیشرفت کنند. طراحی ظاهریش رو هم اگه هر سال بروز کنه خوبه.بد بختانه این ایران خودرو و سایپا یه نمایی طراحی می کنن تا 10 سال از اون استفاده میکنن. قیمت ها هم که واویلا.

  7. شارژ مستقیم با برق شهریش خیلی خوبه ها فقط باید از این باجه هاش بذارن توی شهرا باید حماتش کنن
    و ما هم حمایتش کنیم

  8. از تولید ملی باید حمایت کنیم چرا فکر میکنید همیشه ما جنس بدرد نخور تولید میکنیم شما مگه سوار این ماشین شدین نظر بیخود میدید

  9. به ایران خودرو نمیخوره از این ماشینا بتونه بسازه آزمایشش هم کردن؟؟

  10. ههه جنس ایرونی بدرد لای جرز دیوار میخوره ببین این چقدر کشته بده دیگه

  11. خوبه یه تکونی این مملکت داره میخوره