برند هواوی

برند هواوی به رتبه 25 باارزش ترین برندهای جهان صعود کرد

Brand Finance رتبه‌بندی برندهای ارزشمند در سراسر جهان در سال 2018 را به تازگی منتشر کرده است و برند هواوی (Huawei) توانست با جهشی بی‌سابقه به رتبه بیست و پنجم باارزش ترین برندهای جهان صعود کند.

Brand Finance، آژانس مشاوره معتبر جهانی، رتبه‌بندی برندهای باارزش در سراسر جهان را در سال 2018 منتشر کرد. HUAWEI رتبه بیست و پنجم در برند Global 500 2018 را کسب کرد و با تغییرات مثبت بیش از 50 درصدی، به ارزشی معادل 38.046 میلیارد دلار رسیده است.

Brand Finance، به عنوان یک برند معروف در جهان و یک شرکت مشاوره استراتژیک، هر ساله هزاران برند تجاری مشهور جهان را ارزیابی می‌کند. این آژانس ‌یکی از معتبرترین آژانس‌های ارزیابی ارزش برند در جهان است و معیار انتخاب دقیق آن نه تنها شاخص قدرت برند (BSI) بلکه همچنین وفاداری تجاری و سرمایه‌گذاری بازاریابی و غیره است.

اعلام سالانه رتبه‌بندی میان نام‌های تجاری، همیشه می‌تواند بحث و جدل ایجاد کند، چرا که شرکت‌های بین‌المللی که به لیست وارد می‌شوند، نه تنها قدرت جامع خود را نشان می‌دهند، بلکه نشان می‌دهند که ارزش برند آنها در ابعاد بین‌المللی چه میزان شناخته شده است.

صعود 22 پله‌ای برند هواوی در دو سال اخیر

در اینجا رتبه‌بندی برند هواوی از سال 2016 تا 2018 را با هم مرور می‌کنیم:

  • رتبه 47 در Brand Finance Global 500 2016
  • رتبه 40 در Brand Finance Global 500 2017
  • رتبه 25 در Brand Finance Global 500 2018

علاوه بر پیشرفت سالانه در لیست منتشر شده توسط Brand Finance، برند هواوی در BrandZ Top 100 Brands وInterbrand’s “Best 100 Brands” نیز ظاهر شده است. با توجه به ‌تمامی این موارد، ما قدرت و تلاش یک برند را برای رشد و ارتقای کیفی در بازار جهانی به وضوح می‌بینیم.

سال 2017 برای برند هواوی یک سال همراه با پیشرفت‌های مداوم بوده است. Huawei در سطح جهانی محصول جدید خود را معرفی کرد و گوشی میت 10 (Huawei Mate 10) توانست مورد ستایش فراوان قرار بگیرد. HUAWEI OPEN DAY را می‌توان در سراسر اروپا غربی، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و دیگر کشور‌های مطرح یافت و حضور نام تجاری HUAWEI را در سراسر جهان لمس کرد. هواوی با لایکا، سیستم طراحی پورشه، گوگل و سایر برندهای برتر همکاری می‌کند تا به بهبود تجربه کاربر ادامه دهد. سال 2018 فرصتی است تا این شرکت باز هم آثار بسیار با ارزش‌تری را در MWC به ارمغان آورد. در آینده، بر اساس نیازهای مصرف‌کنندگان و تکیه به ایده‌های نوآورانه، HUAWEI همچنان به جلو حرکت می‌کند و موجب شگفتی بیشتری برای مصرف‌کنندگان جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بخدا ایرانی ها توی این جریان نقش داشتن فقط ایرانی هان که کالای چینی میخرن البته برند خوبیه ها ولی خب چینیه

  2. اصل لیست رو می نوشتی خب!

  3. سال بعدی از اینم بهتر میشه

  4. چه با مفت خوری داره خودشو بالا میکشه اخه حقشه حتی جزو ۱۰۰ تای اول باشه به نظرتون؟

  5. سلام
    یه پیشنهاد داشتم
    اینکه یه نفر مثبت بگیره بعد یکی منفی میده از مثبتاش کم میشه خیلی مسخرست
    مثبت منفی باید جدا باشه که معلوم بشه چند نفر از یه کامنت خوششون اومده و چند نفر دوست نداشتن
    مثلا اگر 10 نفر خوششون اومده باشه و و 9 نفر دوست نداشته باشن
    اون پایین مثبت یک میخوره انگار کلا یک نفر مثبت داده