نسخه اندرویدی اپلیکیشن Messenger Kids فیس بوک

نسخه اندرویدی اپلیکیشن Messenger Kids فیس بوک منتشر شد

سرانجام نسخه اندرویدی اپلیکیشن Messenger Kids فیس بوک منتشر شد. این پیام رسان مخصوص کودکان می‌تواند قابلیت‌های متعدد کنترلی را در اختیار والدین قرار دهد تا نظارت دقیقی را بر ارتباطات کودک خود داشته باشند. در ادامه بیشتر با این اپلیکیشن پیام رسان آشنا خواهید شد.

کودکان عزیز آماده‌ی یک مکالمه گروهی جذاب و سرگرم کننده با پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود هستید؟ پیرو نسخه آی او اسی اپلیکیشن Messenger Kids که اواخر ماه دسامبر سال 2017 منتشر شد، حال نسخه اندرویدی این پیام رسان مخصوص کودکان نیز منتشر شده است. این پیام رزان، همانطور که انتظار می‌رود از قابلیت‌های مدیریتی توسط والدین شامل مدیریت بر لیست مخاطبین فرزند، پروسه ثبت نام که مستقل از شبکه اجتماعی است و پیام‌های ماندگار غیر قابل حذف برخوردار است تا والدین بتوانند به خوبی بر فعالیت فرزند خود نظارت داشته باشند. در اینجا همچنین ویدیو چت گروهی، انواع استیکرها، ایموجی‌ها، تصاویر گیف، فریم‌ها و ماسک‌های جذاب مخصوص مکالمات تصویری نیز وجود دارد تا بتواند فضای اپلیکیشن Messenger Kids را برای کودکان دلپذیر سازد.

استفاده از اپلیکیشن Messenger Kids با اکانت فیس بوک خود والدین

به نقل از فیس بوک، ساخت یک حساب کاربری در این پیام رسان، مستلزم آن نخواهد بود که حتما باید برای فرزند خود یک حساب فیس بوکی بسازید، بلکه شما می‌توانید از حساب خود برای اتصال نیز استفاده کنید. به همین خاطر کنترل کاملی را بر روی تمامی قسمت‌های برنامه خواهید داشت. نه تنها شما می‌توانید بر روی لیست مخاطبین فرزند خود کنترل داشته باشید، بلکه خود آن نیز می‌تواند هر مخاطبی را که نخواست مسدود سازد. همچنین اگر فرزند شما یک محتوای نامناسب را گزارش کند، شما نیز توسط یک نوتیفیکیشن مطلع خواهید شد.

به گفته‌ی کارشناسان شرکت فیس بوک، این اپلیکیشن از سطح ایمنی بسیار خوبی برخوردار است تا حتی کودکان زیر 6 سال نیز بتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، به گزارش Wired شرکت فیس بوک با چند کمپانی بزرگ نیز که مشغول توسعه تکنولوژی برای کودکان هستند مشورت کرده و پس از تایید توسط آن‌ها اپلیکیشن Messenger Kids را به انتشار رسانده است. بنابراین هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت، چرا که به نظر می‌رسد اپلیکیشن Messenger Kids به قدری قابلیت‌های مختلفی را در اختیار والدین برای مدیریت فرزندشان قرار می‌دهد که هیچ چیزی بر آن‌ها پوشیده نخواهد بود و می‌توانند نظارت کاملی را بر روی آن‌ها داشته باشند. در حال حاضر این اپلیکیشن مختص کاربران آمریکایی بر روی پلی استور قرار گرفته است و در آینده‌ای نزدیک تمامی کاربران در سراسر جهان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ب نظر من که این شبکه های مجازی اصلا مناسب بچه ها نیست چه با نظارت والدین چه بدون نظارت.ضررهاش بیشتر از فوایدش.البته هیچ فایده ای براش نمیبینم

  2. نباید توقع داشته باشیم بچه ای که تو فیس بوک پیج داره از والدینش باهوش تر نباشه

  3. بدرد همون کودک های زیر شیش سال میخوره