نسل جدید بی ام و X4

نسل جدید بی ام و X4 پیش از آغاز به کار نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد

نسل جدید بی ام و X4 پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت خودرو شاسی بلند BMW X4 2018 آشنا شوید.

همین چند وقت پیش بود که شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و از نسل جدید خودرو شاسی بلند X3 خود همراه با ظاهری به روز شده، فضای جلوی پای بیشتر و ویژگی‌های جذاب جدیدتر رونمایی کرد. حال نوبت به مدل بزرگ‌تر آن، یعنی نسل جدید بی ام و X4 رسیده است تا از آن پرده برداری کند. این خودرو رسما در نمایشگاه خودرو ژنو که تا چند روز دیگر آغاز به کار می‌کند، در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

نسل جدید بی ام و X4 از امکاناتی به مراتب بیشتر، سیستم تعلیق بهبود پیدا کرده، کابینی با طراحی مدرن‌تر و قابلیت‌های ایمنی جدید بهره می‌برد. اما شاید مهم‌ترین ویژگی آن را باید عرضه در مدل‌های M40d، M40i و xDrive30i دانست که می‌توانند مشتریانی با نیازهای مختلف را به سمت خود بکشانند. طراحی این محصول نسبت به نسل پیشین خود با تغییرات محسوسی همراه بوده است و ابعاد خودرو نیز برابر با طول 76 میلی‌متر، عرض 35 میلی‌متر و فاصلهبین دو محور 53 میلی‌متر خواهد بود.

نسل جدید بی ام و X4

در مدل xDrive30i نسل جدید بی ام و X4 یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ شده اسکرول دوقلو استفاده شده است که قادر به تولید 248 اسب بخار انرژی و گشتاور 350 نیوتن‌متر است. این درحالیست که خودرو در مدت 6 ثانیه به شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. اما نسخه‌ی قدرتمندتر M40i از یک پیشرانه 6 سیلندر خطی 3 لیتری توربوشارژ‌شده بهره‌مند است که می‌تواند 355 اسب بخار انرژی و گشتاور 495 نیوتن‌متر را تولید کرده و در مدت تنها 4.6 ثانیه به شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی برسد. در اینجا یک مدل دیزلی به نام M40d نیز وجود دارد که دارای پیشرانه‌ای با تواند تولید 326 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتن‌متر است.

نسل جدید بی ام و X4

قرار است تمامی نسخه‌های نسل جدید بی ام و X4 از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک برای انتقال قدرت به صورت استاندارد به چرخ‌های پشتی و به صورت سفارشی به هر 4 چرخ خودرو استفاده کنند. در اینجا شیفترهای پشت فرمان نیز دیگر قابلیت استاندارد این خودرو شاسی بلند خواهد بود. شما می‌توانید توسط نسل جدید شاسی بلند بی ام و در چند حالت مختلف شامل حالت اسپورت پلاس، اسپورت، راحت و اکو پرو به رانندگی باب میل خود بپردازید.

قیمت نسل جدید بی ام و X4

مدل xDrive30i بی ام و ایکس 4 با قیمت پایه 51.445 دلار به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه قدرتمندتر M40i نیز 61.445 دلار است، اما هنوز قیمت مدل دیزلی این محصول اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*