قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ

خرید قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ ممکن شد

فروشگاه MobileFun به تازگی تعدادی از قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ را برای فروش قرار داده است. این در حالی است که دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) هنوز رونمایی نشده‌اند.

تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی های موبایل و مخصوصا سازندگان قاب‌ های محافظ، همیشه خود را بی‌صبر نشان داده‌اند، چرا که تا زمان رونمایی گوشی های هوشمند منتظر نمانده و خیلی جلوتر محصولاتشان را معرفی می‌کنند. پیش از این تصاویر زیادی از قاب های محافظ سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دیده بودیم، اما فروشگاه MobileFun به تازگی تعدادی از آن‌ها را برای فروش در در دسترس کاربران قرار داده است.

همانطور که انتظار داشتیم، در بین قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ نسخه قرمز رنگ قاب Hyperknit دیده می‌شود. اما سایر قاب های دارای روکش پارچه‌ای رویت شده برای ما جذابتر هستند. برخی از آن‌ها به صورت تاشو از نمایشگر گوشی نیز محافظت کرده و اطلاعات مناسبی را به کاربران به صورت همیشگی نمایش می‌دهند.

برای مشاهده قیمت این قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ می‌توانید به وب سایت MobileFun مراجعه کنید. برای برخی از این محصولات هیچ تصویری موجود نیست، اما امکان خریداری آن‌ها فراهم شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قابشو بخریم گوشیشو نداریم چیکار کنیم خخخ

  2. سامسونگ هم باید با همین کارا گوشی هاشو بفروشه
    ال جی وی 30 پلاس یه شاهکاره طراحیه به نظرم
    لطفا برای این گوشی خبر و بررسی بزنید

    • همچیم برند جهانی با این همه موفقیت فک نمیکنم نیازی به همچین تبلیغایی داشته باشه برا فروش اونم با گارد؟این چیزا لازمه ی کارن ب هرحال مخاطب باید از همه نظر راضی نگه داشته شه.