هواوی میت اس ای

هواوی میت اس ای (Huawei Mate SE) با نمایشگر بدون حاشیه در راه است

نخستین تصاویر و اطلاعات از هواوی میت اس ای (Huawei Mate SE) و مشخصات فنی آن منتشر شد. این گوشی هوشمند قرار است در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود.

ساعاتی پیش، ایوان بلس با انتشار تصاویری جدید، از معرفی یکی از گوشی های جدید هواوی در نمایشگاه MWC 2018 با صفحه نمایشی بدون حاشیه و دوربین دوگانه پشتی خبر داد. موردی که باعث سردرگمی بسیاری از افراد شد، عنوان “Huawei-branded Honor 8 Pro” بود که سبب شده بسیاری از کاربران تصور کنند نسخه‌ای جدید از گوشی آنر 8 پرو در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

پیش‌تر هواوی برخی محصولات خود را با نام‌های مختلف در اختیار کاربران قرار داده بود که از جمله آنها می‌توان به عرضه آنر 9 آی با نام‌های مختلفی همچون مایمانگ 6 و نوا 2 آی اشاره کرد. اما تفاوت در طراحی، بسیاری از افراد را نسبت به این موضوع مشکوک می‌کرد. این‌ها تصاویر منتشرشده توسط ایوان بلس هستند:

به لطف تصاویر و اطلاعات منتشر شده در فروشگاه آمریکایی B&H و همین‌طور صفحه رسمی هواوی برای گوشی میت SE، حالا ما با نام و مشخصات فنی این تلفن هوشمند آشنا هستیم.

از نظر فنی تفاوت چندانی میان هواوی میت اس ای و هواوی میت 10 لایت نبوده و بسیاری از مشخصات آنها مثل صفحه نمایش 5.93 اینچی با وضوح 1080×2160، تراشه کایرین 659 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه پشتی 16+2 مگاپیکسلی یکسان هستند! با این حال، هواوی با کمی تغییر در طراحی، خصوصا بخش پشتی، از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

هواوی میت اس ای

اگرچه احتمال تغییر این اطلاعات وجود دارد، اما صفحه رسمی هواوی، مهر تاییدی بر وجود این تلفن هوشمند است. به علاوه، حالا کاربران می‌توانند دفترچه راهنمای این گوشی را نیز دریافت کنند.

انتظار می‌رود هواوی میت اس ای در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود.

گالری تصاویر هواوی میت اس ای

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چندان هم بدون حاشیه نیستاا

  2. این یه گوشی میان ردهس دلیل نمیبینم حتی بهش توجه ی بشه

  3. ولی بازم این گوششی ها برای بعضیا که ندارن بهتره
    البته من همون آیفونو ترجیح میدم

  4. این که کپی انر هفت ایکسه

  5. چه میکنه این هواوی