بدترین ترافیک

این هفت شهر بزرگ، بدترین ترافیک را در جهان دارند

Inrix با انتشار گزارشی جامع، هفت شهر بزرگ که بدترین ترافیک در دنیا را دارند، معرفی کرد. ترافیک در این شهرها به مسئله‌ای مشکل‌ساز تبدیل شده است.

کمپانی آمریکایی Inrix با تکیه بر آمار و اطلاعات سال 2017، لیستی جامع از انباشته‌ترین شهرهای جهان را منتشر کرد. در بسیاری از کشورها، ترافیک سنگین‌تر از همیشه بوده و به موضوعی مشکل‌ساز تبدیل شده است؛ جایی که بسیاری از رانندگان، سالانه 100 ساعت از زمان خود را در ساعات اوج ترافیک پشت فرمان می‌گذارنند. این موضوع نه‌تنها باعث هدر رفتن چیزی گران‌بها به نام زمان می‌شود، بلکه میلیاردها دلار هزینه از خود به جای می‌گذارد.

مطابق با اطلاعات منتشرشده توسط USA Today، سال گذشته میلادی، دولت آمریکا چیزی در حدود 300 میلیارد دلار را بابت هزینه‌های مرتبط با ترافیک پرداخت کرده است.

از هزار و 360 شهر مختلفی که کارشناسان روی آنها مطالعه کرده‌اند، لس آنجلس برای دومین سال به عنوان پرترافیک‌ترین شهر در دنیا شناخته شده است. اما سایر شهرها در کدام رتبه قرار دارند؟

7. لندن: رانندگان انگلستانی حدود 74 ساعت زمان اضافی در سال را در ترافیک هستند. لندن، دومین شهر در اروپا است که بدترین ترافیک را دارد.

بدترین ترافیک

6. بوگوتا: رانندگان کلمبیایی 30 درصد از زمان رانندگی خود را در ترافیک هستند؛ میزانی که خوشبختانه در مقایسه با آمار 32 درصدی سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

بدترین ترافیک

5. سان فرانسیسکو: رانندگان کالیفرنیا در حدود 79 ساعت از زمان خود را در ساعات اوج، در ترافیک هستند. این میزان در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

بدترین ترافیک

4. سائو پائولو: رانندگان برزیلی 22 درصد از زمان خود را در ترافیک هستند که این میزان، حدود 86 ساعت در ساعات اوج ترافیک است.

بدترین ترافیک

3. نیویورک: رانندگان حدود 91 ساعت از زمان خود را در ترافیک سپری می‌کنند. این میزان در سال قبل، 89 ساعت بود.

بدترین ترافیک

2. مسکو: روسیه نیز یکی از دیگر بدترین ترافیک های جهان را داشته و رانندگان، 26 درصد از زمان خود را در ترافیک می‌گذارنند. مسکو بیشترین تراکم را در میان شهرهای اروپایی دارد.

بدترین ترافیک

1. لس آنجلس: این شهر از ایالت کالیفرنیا، رتبه اول بدترین ترافیک ترین شهرهای جهان را داشته و مردم در ساعات اوج، سالانه 102 ساعت از زمان خود را در ترافیک سپری می‌کنند.

بدترین ترافیک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این روسیه چرا اینقدر خوشگله لامصب آدمو گیج میکنه

  2. دقت کردین با اینکه ترافیک زیاده ولی هواشون چقدر صافه؟؟

  3. اینا یه سر بیان تهران کل تحقیقات علمیشون زیر سوال میره

  4. تهران باید رتبه اول قرار میگرفت چون از 14 ساعت 13 ساعت تو ترافیکیم

  5. جالبه بعد مردمه ما زبونشون درازه که چرا تهران ترافیکه هوا کثیفه جای زندگی نیست

    • احمق جون، این که ببینی یه سری شهر بدتر از تهران ترافیک دارن دلیلی بر این نیست که تهران خوبه. دلیلی بر اینه که اونا بدترن تو این زمینه و وقت مردم هدر میره الکی. باید شهرها هوشمند بشن. (شهر سبز)