7 نقطه‌ی قوتی که ارزش خرید گوشی آنر 7 ایکس را به شدت بالا می‌برند

7 نقطه‌ی قوتی که ارزش خرید گوشی آنر 7 ایکس را به شدت بالا می‌برند

آنر 7 ایکس (Honor 7X) یکی از جدیدترین محصولات این برند محبوب است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. در این مطلب قصد داریم ۷ نقطه‌ی قوت مهم که ارزش خرید این گوشی جدید آنر نسبت به رقبا افزایش می‌دهند را به شما عزیزان گجت نیوزی معرفی کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگر عریض با رزولوشن بالا

معمولا در این رده‌ی قیمتی، مدل‌های بسیار محدودی وجود دارند که رزولوشنی بالاتر از فول اچ دی داشته باشند، اما آنر 7 ایکس به یک پنل فول اچ دی پلاس (۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با تراکم ۴۰۷ پیکسل بر هر اینچ مجهز شده است. اما این همه‌ی ماجرا نیست و نمایشگر ۵.۹۳ اینچی و فول ویوی این گوشی، دارای نسبت تصویر ۱۸ به ۹ است تا هنگام تماشای فیلم‌های سینمایی و انجام بازی‌های گرافیکی، از فضای بیشتری بر روی این صفحه‌ی عریض لذت ببرید.

سنسور اثر انگشت فوق سریع

بررسی آنر 7 ایکس - honor 7x review

یک اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی آنر 7 ایکس قرار گرفته است. این سنسور مشابه دیگر محصولات جدید آنر، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و طبق گفته‌ی کمپانی سازنده، در مدت کمتر از ۲۵ صدم ثانیه، قفل صفحه را باز می‌کند. نکته‌ی جالب اینجاست که برای باز کردن قفل، نیازی به روشن کردن صفحه نیست و از آنجایی که این سنسور همواره فعال است، تنها کافی است انگشت خود را بر روی آن قرار دهید.

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای

آنر از یک چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹ به عنوان مغز متفکر آنر 7 ایکس استفاده کرده است که با فرکانس پردازشی ۲.۳۶ گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازنده که توسط های‌-سیلیکون تولید می‌شود، دارای معماری ۶۴ بیتی است تا کاربران سرعت و کارایی بالایی را هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین و کاربردی تجربه کنند. در ضمن مصرف منابع و انرژی در رابط کاربری EMUI 5.1 و اندروید ۷ نوقا به شکلی بهینه‌تر از نسخه‌های پیشین انجام می‌شود و همین باعث شده است که راندمان پردازنده‌ی مرکزی بهبود پیدا کند.

طراحی زیبا و منطبق با زبان طراحی مدرن

بررسی آنر 7 ایکس - honor 7x review

شاید در گذشته زمانی که اسم محصولات مقرون به صرفه به گوش ما می‌رسید، همه‌ی ما یاد بدنه‌های پلاستیکی با طراحی‌های قدیمی و بی‌کیفیت می‌افتادیم، اما آنر 7 ایکس آمده است که این ذهنیت را تغییر دهد. این گوشی دارای یک پنل آلومینیومی یکپارچه بر روی قسمت پشتی خود است و البته حذف حاشیه‌های نمایشگر از طرفین، باعث شده است که هیچ عاملی مزاحم تماشای محتوای صفحه نشود. لبه‌ها و گوشه‌ها همگی دارای انحنای بسیار نرمی هستند که در کنار شیشه‌ی دو و نیم بعدی نمایشگر، خوش‌دست بودن و ارگونومی دیوایس را افزایش داده است.

۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی بالا

قطعا این روزها بسیاری از کاربران چندین اپلیکیشن و بازی مختلف را پشت سر هم اجرا می‌کنند و به طور مرتب بین آنها جابه‌جا می‌شوند. اینجاست که نقش حافظه‌ی رم به شدت پررنگ می‌شود و آنر 7 ایکس نیز با برخورداری از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، انجام این جابه‌جایی‌ها را به امری سریع و بدون تاخیر تبدیل خواهد کرد. علاوه بر این، ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با خیال راحت بتوانید انواع فایل‌های شخصی و اپلیکیشن‌های خود را درون آن ذخیره کنید. حتی اگر این مقدار نیز کافی نباشد، می‌توانید از طریق کارت حافظه‌ی جانبی، ظرفیت را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید که مقداری فوق‌العاده‌ است.

دوربین دوگانه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی

دوربین‌ دوگانه‌ی آنر 7 ایکس قادر است با بهره‌گیری از سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، تصاویر بسیار باکیفیتی را برای شما ثبت کند. عملکرد این سیستم دوگانه کاملا متفاوت از دیگر گوشی های هوشمند است و در کنار سنسور ۱۶ مگاپیکسلی که نقش اصلی را برعهده دارد، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی به شکل اختصاصی به ثبت جزئیات مربوط به عمق میدان می‌پردازد تا هنگام ثبت تصاویر پرتره و دیگر قابلیت‌های انحصاری آنر 7X، بتوانید نتایج حرفه‌ای و متفاوتی به دست بیاورید. دوربین سلفی مدل 7 ایکس نیز به قابلیت عکاسی پرتره مجزه شده است تا با تشخیص چهره به شکل هوشمند، افکت بوکه در پس زمینه‌ی سوژه ایجاد شود و پرتره‌های جذاب شما به آثار حرفه‌ای نزدیک‌تر شود.

قیمت بسیار جذاب نسبت به امکانات

بررسی آنر 7 ایکس - honor 7x review

در پایان لیست به مهم‌ترین نقطه‌ی قوت آنر 7 ایکس می‌رسیم، یعنی ارزش خرید بسیار بالای این گوشی جوان‌پسند. در واقع تمام قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری که در بالا بیان کردیم، نقاط قوت مهمی محسوب می‌شوند، اما قیمت بسیار مناسب این گوشی باعث می‌شود که تمام این قابلیت‌ها، ارزشی دوچندان پیدا کنند و شما با صرف هزینه‌ای پایین، بتوانید از تمام آنها بهره‌مند شوید. نسبت قیمت به امکانات ویژه‌ی Honor 7X بسیار راضی‌کننده است و از این رو می‌توان گفت که ارزش خرید آن در مقایسه با رقبا بسیار بالاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. بعضیا میگن هنر نزد ایرانیان است ما که چیزی ندیدیم نبایدم در مورد برنده کشورهای دیگه چیزی بگیم این گوشی با این قیمت عالیه اگرم پول دارید برید s8بخریدو بس

  2. من اینو با نوا2پلاس مقایسه می کنم نواخیلی بهتره دوربین جلوی قوی تر چیپ ست های فای 4.5gرو ساپورت می کنه دوربین اصلی قوی تر باتری قوی تر ب نظر من نوا2پلاس خیلی از این بهتره رنگ ابیش هم فوق العده زیباست و از همه مهم تر زوم 2برابر بدون افت کیفیت یا زوم اپتیکال ک خیلی به کار میاد

  3. +4G الان خیلی مهمه چون سرعتش خیلی بهتر از 4G عادیه
    NFC ممکنه در اینده برای کارت های مترو و اتوبوس بدرد بخوره
    زمان شارژ شدن هم مهمه
    بنظرم کسی که داره 1 و سیصد خرج میکنه برای هواوی 7X پول میده اگر کمی روش بذاره گزینه های کاملتری هست حتی بنظرم ارزونتر سامسونگ J7 pro و A5 2017 کاملتر از اینه از لحاظ +4G داشتن و سیم 2 و مموری مجزا و NFC و شارژر 2 شاخه و زمان شارژش و … (در مورد A5 درگاه C و ضد ابی و …)

  4. بهترین حسنش همون قیمتشه

  5. مگه باگوشی میخوای بری شنا کنی؟

  6. ضد آب نیست و از طرفی چینیه اونم زیر شاخه غیر مستقیم هواوی چینیی
    ینی خر تو خر

  7. آنر 7 ایکس عالیه ولی اگه برند براتون مهم نیست مشخصات و قیمت bl12000رو نگاه کنید ..?????

  8. به نظر من هواوی میت 10 لایت گزینه بهتریه و مهم ترین تفاوتشون توی دوربین سلفیه که این روزا کاربرد بیشتری داره

  9. بنظر من بسته پول پولته که میخوای خرج کنی
    وگرنه قبول کنیم هواوی هی گوشی چینیه و
    چینی هم گوشی بدرد بخوری نداره درسته؟؟

    • نه درست نیست
      متاسفانه به حدی زندگیتو اجناس چینی درجه ۱۴ پر کرده
      فرق یه جنس درجه ۱ رو باهاش تشخیص نمیدی

      البته عذر میخام که این رو گفتم ولی فکر نکنم به غیر از این باشه

      شما که دسترسی به اینترنت داری بورو تحقیق کن گوشی رو بگیر دستت ببین جنس درجه ۱ یعنی چی

      • من الان 2 تا هواوی دارم یه پرچم دار یه میان رده و کیفیا خیلی خوبی دارن شما چه شرکتی رو درجه 1 می دونی؟ اپل؟ با اون همه باگ و کند شدن و ضعف؟ یا سونی؟ با اون همه هنگ و کیفیت پایین؟

  10. گجت نوز لطفا یک گزارش جامع تهیه و گوشی های جدید و به صرفه رو معرفی کنید و در آن بگویید که گوشی مذکور مثلا با کدام گوشی برندهای دیگر برابر است.

  11. قیمت حدودا چنده؟ خیلی خوشم اومده ازش.

  12. خیلی عالی بود مرسی خیلی ها میگن از سری Aسامسونگ بگیرم
    ولی همه چیزش از این بدتره
    مخصوصا قیمت زیادش

  13. آنر 7 ایکس برای ما ایرانیا فوق العاده گزینه مناسبیه و نسبت به باقی پرچمدارای موجود تو بازار واقعا عالیه