گوشی هواوی پی 20 پلاس

گوشی هواوی پی 20 پلاس با باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود

فایل‌های فریمور گوشی هواوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus)، ظرفیت باتری پرچمدار جدید هواوی و برخی قابلیت‌های جدید این تلفن هوشمند را مشخص می‌کند.

گوشی هواوی پی 20 پلاس با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن عرضه می‌شود

هواوی قصد دارد در تاریخ 29 مارس (9 فروردین)، طی رویدادی رسمی از محصولات جدید خود رونمایی کند. مطابق با شایعات قبلی، این محصولات شامل سه عضو با نام‌های پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پلاس (یا شاید پی 20 پرو) می‌شوند. حالا “funkyhuawei” با انتشار اطلاعاتی از نسخه پلاس، مدعی تجهیز این گوشی به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی شده و می‌گوید هواوی P20 پلاس با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تا به امروز، تنها میت 10 پرو با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن توسعه پیدا کرده و البته به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز تجهیز شده است. این مورد کمی ما را نسبت به صحت این اطلاعات مشکوک می‌کند و ممکن است فایل‌های مذکور، از بقایای مربوط به میت 10 پرو باشند. به هر صورت، دست‌یابی به چنین اطلاعاتی کمی زود است.

از طرفی، پی 10 پلاس با یک باتری 3 هزار و 750 میلی‌آمپر ساعتی توسعه پیدا کرده بود و تجهیز این آن به یک باتری بزرگ‌تر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، عجیب نخواهد بود. ما فقط نسبت به این موضوع که صفحه نمایش همیشه روشن به معنی استفاده از پنل اولد برای گوشی هواوی پی 20 پلاس باشد، مشکوک هستیم. البته پنل اولد از ملزومات AoD نیست، اما این دو با یکدیگر به خوبی کار می‌کنند. به علاوه، این‌بار هواوی از بریدگی بالای صفحه استفاده خواهد کرد که در نتیجه آن ممکن است واقعا سازندگان از پنل‌های اولد نیز در این خانواده جدید استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خب معلومه باید استفاده کنه تعجبی نداره