گوشی میزو 15 پلاس

گوشی میزو 15 پلاس با نمایشگر کم‌حاشیه و لبه‌های منحنی عرضه می‌شود

تصاویر جدید گوشی میزو 15 پلاس (Meizu 15 Plus) همراه با محافظ صفحه شیشه‌ای منتشر شد. به نظر می‌رسد سازندگان از نمایشگری کم‌حاشیه با لبه‌های منحنی بهره خواهند برد.

از دسامبر سال گذشته، اطلاعات بسیاری در رابطه با گوشی میزو 15 پلاس منتشر شده است و حتی برخی منابع با انتشار عکس‌های زنده از این موبایل، بسیاری از ویژگی‌های آن همچون نمایشگر کم‌حاشیه را به تصویر کشیده‌اند. حال رندرهای گوشی جدید میزو همراه با محافظ صفحه شیشه‌ای آن منتشر شده است که اطلاعات جالبی را فاش می‌کند.

از آنجایی که سازندگان محافظ‌های صفحه نمایش، اطلاعاتی در رابطه با سخت افزار گوشی های هوشمند نداشته و بیشتر روی شکل ظاهری آنها متمرکز می‌شوند، اینجا نیز خبری از مشخصات فنی نیست. با این وجود ما باز هم می‌توانیم بهره‌گیری از صفحه نمایشی کم‌حاشیه را تایید کنیم. در عکس‌های قبلی خبری از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی نبود؛ به همین جهت این احتمال وجود دارد که سازندگان همانند ویوو، از حسگر روی صفحه استفاده کنند.

هنوز زمان معرفی یا عرضه این محصولات جدید مشخص نشده است.

تصاویر گوشی میزو 15 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چه اسم چرتی میزو خخخ

  2. این گوشی های چینی بدرد یه قرون نمیخورن
    شناخته شدنه شون هواویه

  3. اولین شرکتی که گوشی بدون حاشیه تولید کنه، فروشش رکورد میشکنه

    ولی این شرکت هایی که من می بینم، با هم تبانی می کنند تا فعلا امثال گوشی بی حاشیه بیرون ندن!

    گوشی با نمایشگر تمام صفحه سال 2019 میاد بیرون

    با تشکر

  4. یکی از خوش قیمت ترین پرچمدارهای چینی، سال گذشته متاسفانه با استفاده از پردازنده helio x30 مدیاتک، با این که گوشی نوآورانه ای تولید کرده بود، اما خیلی بنچمارک های جالبی نتونست کسب کنه. ولی امسال اوضاع فرق کرده!