گوشی ال جی وی 40

گوشی ال جی وی 40 را در این ویدیوی مفهومی تماشا کنید!

نخستین ویدیوی مفهومی از گوشی ال جی وی 40 (LG V40) منتشر شد. در این ویدیو، ما با بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار پرچمدار آینده ال جی آشنا می‌شویم.

در شرایطی که هم‌چنان وضعیت G7 نامشخص است، کانال یوتیوب “Science and Knowledge” با انتشار ویدیویی از گوشی ال جی وی 40 ، طراحی احتمالی این اسمارت فون را به تصویر کشیده است. هرچند، از آنجایی که تا نیمه دوم سال 2018 خبری از معرفی این گوشی نخواهد بود، ممکن است طراحی نهایی با چیزی که امروز می‌بینیم، تفاوت داشته باشد.

اعضای این کانال، گوشی پیش رو را با اقتباس از V30 طراحی کرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد گوشی جدید ال جی، احتمالا بسیاری از مشخصه‌های نسل قبلی را حفظ خواهد کرد. S&K، از ترکیب فلز و شیشه برای بدنه دستگاه بهره برده است، اما حاشیه‌ها در مقایسه با نسل قبلی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده‌ است. به علاوه، محافظ گوریلا گلس 6 از نمایشگر محافظت خواهد کرد، پوششی که البته هنوز معرفی نشده است. لبه‌های قاب پشتی به صورت منحنی طراحی شده و سیستم دوربین دوگانه، مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهد داشت. همانند V30، سنسورهای دوربین با آرایشی افقی طراحی شده و فلاش ال ای دی و سنسور فوکوس خودکار نیز در دو طرف آن قرار گرفته‌اند. تنها تفاوت در این بخش، عدم وجود حسگر اثر انگشت و تعبیه آن روی صفحه نمایش است؛ موردی که با معرفی فناوری های جدیدتر، دور از انتظار نخواهد بود.

در رابطه با مشخصات فنی احتمالی گوشی ال جی وی 40 می‌توان به صفحه نمایش 6.1 اینچی P-OLED با وضوح 1440×2960 و پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 یا گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. برای ثبت تصاویر، دو سنسور 19 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز در بخش پشتی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است که احتمالا دقت بسیار بالایی در ثبت تصاویر خواهند داشت. باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و عرضه در چهار رنگ آبی، مشکی، نقره‌ای و قرمز، از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با ال جی V40 هستند.

ویدیوی مفهومی گوشی ال جی وی 40

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. آل جی گوشی فوق العاده ای است که خریدار زیادی ندارد به نظر من و طبق تحقیقات من ال جی v30 از گلکسی s9 هم بهتر است و قابلیت بیشتر دارد در کل من به شما توصیه میکنم که به جای گوشی های گران قیمت سامسونگ و آیفون به گوشی هایی مانند ال جی و سونی رو بیاورید که در اروپا نیز کاربران استفاده کننده زیادی دارند و به صرفه نیز میباشند

  2. ال جی اصلا قابل مقایسه با گوشی های به درد نخور هواوی نیست .این کجا و اون کجا .اصلا من تعجب میکنم این مقایسه ها صورت میگیره .

  3. هر چند الجی هم همچین مالی نیست ولی سگش شرف هواوی رو داره

  4. الجی هم برند خوبیه هم سابقه داره و گوشی های خوبی هم عرضه میکنه ولی متاسانه تاحالا من از این برند گوشیی نداشتم

  5. الجی گوشی خوبیه ولی به دل من نمیشینه

  6. خوشگل و گوشی عااااااالیه ولی اگ قرار باشه مثل وی30 ب ایران بیاد ارزش خریدش فوق العاده کم میشه امیدوارم بلافاصله بعد معرفی ای گوشی که 5/6ماه مونده ب معرفیش سریع وارد ایران بشه مثل سامسونگ و هوواوی