رندر و مشخصات نوکیا 10

رندر و مشخصات نوکیا 10 فاش شد؛ با طراحی احتمالی پرچمدار بعدی نوکیا آشنا شوید

رندر و مشخصات نوکیا 10 ، پرچم‌دار بعدی نوکیا فاش شد. این گوشی به احتمال زیاد پس از معرفی نوکیا 9 در رویداد MWC 2018، رونمایی خواهد شد.

شرکت اچ ام دی گلوبال به دنبال آماده‌سازی برای رونمایی از آخرین پرچمدار خود، نوکیا 9 در نمایشگاه MWC 2018 است. این شرکت همچنین روی پرچمدار بعدی خود یعنی نوکیا 10 نیز به سختی کار می‌کند. بر اساس شایعاتی که از این گوشی به دست رسیده، نوکیا 10 به دوربین دوگانه با چینش افقی مجهز خواهد شد. حال آخرین رندر و مشخصات نوکیا 10 با رنگ و لعاب تازه فاش شده که به همان دوربین و همچنین دوربین دوگانه سلفی اشاره دارد.

بر اساس این رندرها، دو رنگ جدید نوکیا 10 نمایش داده شده و همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی کارل زایس دوگانه با لنز چرخشی پنج عددی که قابلیت ایجاد 5 حالت دیافراگم مختلف و بزرگنمایی 10 برابر را می‌دهد، در آن وجود دارد. نوکیا 10 همچنین با دوربین سلفی دوگانه رونمایی خواهد شد، البته نحوه قرارگیری دوربین در نوکیا 10 شبیه به شکاف صفحه آیفون ایکس نخواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فیلم‌برداری QHD است.

آنطور که انتظار می‌رود، گوشی جدید نوکیا به صفحه نمایش 6.2 اینچی سوپر امولد با نسبت مساحت 85 درصدی به صفحه جلویی گوشی و بدنه تمام فلزی مجهز خواهد شد. همچنین در این رندرها جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار پورت یو اس بی تایپ سی مشخص است.

به نظر می‌رسد که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شود، اما باید ابتدا نوکیا 9 را ببینیم و بعد در مورد جزییات دیگر نوکیا 10 نظر دهیم.

رندر و مشخصات نوکیا 10