باتری گلکسی S9 سامسونگ

باتری گلکسی S9 سامسونگ با هر بار شارژ چند ساعت دوام میاورد؟

عملکرد باتری گلکسی S9 سامسونگ چگونه است؟ اسپیکرهای آن چگونه کار می‌کنند و دیگر قابلیت‌های جذاب آن چیست؟ ما به برخی از این سوالات شما در ادامه پاسخ روشنی می‌دهیم.

یک کاربر ردیت، کسی که ادعا می‌کند موفق شده نسخه‌های پیش تولیدی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در دست بگیرد، در سایت Ask Me Anything مبحث تازه‌ای را مرتبط با آن‌ها منتشر کرده است. وی در این مبحث به سوالات کاربران پاسخ داده است و عنوان کرده است گوشی هایی که وی در دست گرفته، نسخه‌های بسیار نزدیک به تولید بوده‌اند.

به نقل از این شخص خوش شانس که موفق شده در حدود 20 دقیقه با این گوشی کار کند، طراحی آن‌ها همراه با حاشیه‌های کم، نسبت 18.5:9 و نمایشگر سوپر آمولد بسیار شبیه به گلکسی اس 8 خواهد بود. اسکنر اثر انگشت قاب پشتی اینک از کنار دوربین منتقل شده و در زیر دوربین تعبیه شده است تا کاربران در هنگام استفاده از آن، با مشکل رفتن انگشت بر روی لنز دوربین و کثیف شدن آن مواجه نشوند.

باتری گلکسی S9 سامسونگ

وی اضافه کرده است که باتری گلکسی S9 نیز به کاربران اجازه خواهد داد با هر بار شارژ، یک روز و نیم از نزدیک شدن به پریز برق و شارژر دور بمانند. مدل اصلی این گوشی از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است، در حالی که مدل پلاس آن به یک باتری بزرگ‌تر 3500 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. از نظر عملکرد باتری گلکسی S9 نسبت به نسل پیش با بهبودهایی همراه بوده است که می‌تواند به نفع کاربران تمام شود.

این فرد ادعا می‌کند که گوشی های گلکسی اس 9 / اس 9 پلاس از اسپیکرهای استریویی برخوردارند که یکی از آن‌ها در قسمت جلوی گوشی قرار گرفته و دیگری در قسمت زیرین گوشی جای خواهد داشت. کیفیت صدا در این گوشی‌ها نسبت به نسل پیشین، گوشی های سری گلکسی اس 8 بهبود پیدا کرده است. دوربین نیز اینک می‌تواند ویدیوهای 4K را در نرخ فریم بالاتری ضبط کند. وی همچنین عنوان می‌کند که قابلیت ایموجی سه بعدی سامسونگ (3D Emoji) حتی از انیموجی اپل (Animoji) نیز بهتر عمل می‌کند. در انتها وی به در دستگیری بهتر گوشی نسبت به نسل پیش پرچمداران سامسونگ اشاره کرده است. در دستگیری بهتر به معنای کمتر لیز خوردن گوشی از دست و به طبع، صدمه کمتر به آن است. این کاربر ردیت اینگونه می‌گوید:

ایموجی های سه بعدی سامسونگ در واقع برگرفته از Animoji نیستند، بیشتر شبیه یک ترکیب بین انیموجی و بیت موجی هستند. شما می‌توانید یک آواتار بسازید و ویژگی‌های صورتش را همانند انیموجی آیفون ایکس اپل، کنترل کنید. این قابلیت به نظر کمتر جلایافته‌تر از نسخه اپلی خود است. آن‌ها مشابه هم عمل می‌کنند اما چیزهای متفاوتی هستند. حال اینکه آیا آن‌ها اساسا ارزشمند هستند یا خیر، سوال دیگری است.

گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ 25 فوریه (6 اسفند ماه) در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یعنی چند ساعت باید به شارژ باشه وقت تازه میگیریم

  2. اس نه عالیه ولی گرونه وگرنه ارزش خریدن داره صد در صد

  3. هر جور فکر میکنم بغیر از دوربینش بقیهش داغونه

    • اونم سونی زده غول دوربین براش زده

    • فقط دوربینش نیست آخه
      از نظر کارایی خیلی داغون تر از اون چیزی هست که سایتها دارن براش تبلیغ می کنن
      با وجود مخالفتم با آیفون ولی خدایی سگ آیفون به این شرف داره
      اگه راضی شدید برای آیفون باید بگم که وی 30 پلاس ال جی آیفون رو میزاره جیب بغلش