گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا

نام گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا مشخص شد

سرانجام نام گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا افشا شد. پیشتر بر این باور بودیم که این گوشی نوکیا 10 نام دارد، اما حالا اطلاعات جدید چیز دیگری می‌گویند.

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر در حال کار بودن کمپانی اچ ام دی گلوبال بر روی یک گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی شنیده می‌شود. این دیوایس به نقل از برخی از شایعات نوکیا 10 نام داشت،‌ اما حالا گزارش تازه‌ای به دست ما رسیده که ادعا می‌کند نام کامل این چیز دیگری خواهد بود.

نوکیا 8 پرو، نام گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا

جدیدترین گزارش از سوی GSMArena با مشارکت WPU نشان می‌داد که گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا ظاهرا نوکیا 10 نام خواهد داشت که پس از نوکیا 8 قرار می‌گیرد. اما حالا می‌شونیم که این گوشی نوکیا 8 پرو نام دارد و پس از آن نیز شاهد رونمایی از نوکیا 9 خواهیم بود. به طور کلی طراحی نوکیا 8 پرو مشابه گوشی نوکیا 9 از دو طرف پشت و جلوی شیشه‌ای برخوردار بوده و یک دوربین پنج لنزی بر روی یک ماژول گرد در قسمت پشتی آن نقش بسته است.

ظاهرا دوربین پنج لنزی نوکیا 8 پرو از تکنولوژی زوم چرخشی شرکت Zeiss برخوردار است. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت نیز درست در زیر ماژول گرد دوربین تعبیه شده است. همانطور که در زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید،‌ دو رندر مختلف از دو گوشی آینده نوکیا منتشر شده که یکی از آن‌ها مربوط به مدل نوکیا 8 پرو و دیگری نوکیا 9 است. ظاهرا مدل نوکیا 8 پرو از قد بلندتری نسبت به مدل 9 برخوردار بوده و این درحالیست که قاب پشتی نوکیا 9 میزبان یک دوربین دوگانه و یک فلاش LED در سمت راست آن‌ها است.

گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا

از نظر مشخصات داخلی نیز گوشی مجهز به دوربین پنج لنزی نوکیا در سطح پرچمداران سال 2018 قرار داشته که شامل یک تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام می‌شود.

کمپانی اچ ام دی گلوبال هنوز به طور واضح هیچ صحبتی در خصوص گوشی های جدید نوکیا نکرده است و تنها به این حرف بسنده کرده که در نمایشگاه MWC 2018 خبرهای جذابی برای طرفداران برند نوکیا دارد. پس برای اثبات تمامی این شایعات و ادعاها باید تا هفته آینده منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ادم حالش به هم میخوره از پشته گوشی

  2. باید منتظر بمونیم و نقداشو بخونیم تا پی ببریم چی به چیه

  3. دیگه اونقدرا هم چرت نیست بابا

  4. چرت ترین گوشی ممکنه این

  5. به هر دری میزنن تا فروش کنن