گزارش سالانه جهانی سرعت اینترنت 4G

گزارش سالانه سرعت اینترنت 4G ؛ کدام کشور اینترنت سریعتری دارد؟

گزارش سالانه جهانی سرعت اینترنت 4G توسط اپن سیگنال ارائه شد. آیا می‌دانید کدام کشورها سریع‌ترین اینترنت 4G را در اختیار دارند؟

به زودی اینترنت 5G در سطح جهانی توسعه داده می‌شود اما هنوز در سراسر جهان اینترنت 4G را در اختیار داریم. علیرغم تلاش‌های کوالکام و دیگر سازنده‌های تراشه و دستگاه‌های ارتباطی قدرتمند برای رسیدن به مودم‌هایی که نزدیک به 2 گیگابیت بر ثانیه نرخ انتقال و دریافت داده داشته باشند، هنوز قادر به دستیابی چنین سرعت اینترنتی نشدیم. در این مطلب طبق گزارش سالانه جهانی سرعت اینترنت 4G ، کشورهایی را که دارای بیشترین سرعت اینترنت هستند، معرفی می‌کنیم.

آخرین گزارش سالانه جهانی سرعت اینترنت 4G که توسط اپن سیگنال عرضه شد نشان می‌دهد که ژاپن و کره جنوبی بیشترین سرعت اینترنت 4G در جهان را دارند و همچنین ایالات متحده آمریکا نیز به رده پنجم لیست رسیده است.

از نظر میزان سرعت متوسط اینترنت 4G در جهان، پیشرفت چشمگیری نسبت به سال گذشته به چشم نمی‌خورد. سرعت اینترنت در کشورهایی همچون سنگاپور، هلند و نروژ هنوز هم در محدوده 40 الی 45 مگابیت بر ثانیه باقی مانده و خط قرمز سرعت 50 مگابیت بر ثانیه هنوز توسط بسیار از کشورها شکسته نشده است.

سرعت متوسط در کشور آمریکا 16.3 مگابیت بر ثانیه است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که سطح پوشش دهی شرکت‌های ارتباطی مثل ورایزن و T-Mobile در این کشور بسیار وسیع است و پایین آمدن سرعت متوسط، همان‌طور که در روسیه نیز به چشم می‌خورد، یک موضوع عادی به حساب می‌آید. در حال حاضر نسبت به گزارش سال گذشته، سرعت متوسط اینترنت 4G در آمریکا 25 درصد افزایش یافته است.

همان‌طور که در نمودار مشخص است، کشور ما نیز در رده 62 این لیست قرار دارد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. پایین ترین لیست 70 درصد سرعت بالاترین لیست رو داره

    و معلومه که 4g تو کشورهای مختلف پیشرفت متعادلی داشته

  2. جالبه اکثر کشورهای شرقی بیشترین سرعت از نظر اینترنت نسل چهارم رو دارن

  3. ایران از فرانسه و ترکیه و آلمان جلوتره تو نمودار !!!!!!

  4. هند از ما سریع تره؟؟

  5. آره سرعت اینترنت 4 جی من راضیم تو ایران

  6. خدارو شکر حد اقل تو این لیست هستیم