عکس های نوکیا 9

عکس های نوکیا 9 وجود لبه‌های منحنی نمایشگر را تایید می‌کنند

مجموعه‌ای جدید از عکس های نوکیا 9 (Nokia 9) در قاب محافظ منتشر شد. این عکس‌ها، اطلاعات جالبی همچون نمایشگری بدون حاشیه با لبه‌های منحنی را به تصویر می‌کشند.

بعد از ورود پرقدرت نوکیا به بازار گوشی های اندرویدی، حالا این کمپانی در حال تدارک نسل جدید محصولات خود بوده و احتمالا از آنها در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی خواهد کرد. در همین راستا، عکس های نوکیا 9 همراه با قاب محافظ در اختیار کاربران قرار گرفته است که جزئیات جذابی همچون وجود نمایشگر بدون حاشیه، لبه‌های خمیده و دوربین دوگانه را تایید می‌کند. به علاوه، فعلا خبری از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر نبوده و این حسگر در بخش پشتی تعبیه خواهد شد.

موردی که احتمالا متوجه آن شده باشید، عدم نمایش بخش مربوط به دوربین دوم است. در واقع این تصاویر، دوربین دوگانه سلفی 5 مگاپیکسلی را نمایش می‌دهند. در نتیجه می‌توان گفت این بخش از روی حدس و گمان طراحی شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر موبایل جدید نوکیا را ببینید.

عکس های نوکیا 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا بعضی ها حرفهای خنده داری میزنن که نوکیا به دوران اوج خودش برنمیگرده ، میشه دلیلش و بگین ؟ آخه مگه گوشی جدید سامسونگ اس ۹ یا مثلا اپل ایکس چه قابلیت بی همتا مانندی داره که هیچ گوشی به پاشون نمیرسه؟یه نمونه اش همین هوآوی که هیچکس فکرش و نمیکرد و حرفهای چرتی راجبش میگفتن که به پای سامسونگ و اپل نمیرسه با گوشی جدیدش با ۳ تا دوربین و اثر انگشت زیر نمایشگر کل سابقه و ادعای متعصبین سامسونگ و اپل و زیر سوال برد، سامسونگ از بعد از تولید اس ۷ گلکسی تصمیم گرفت اثر انگشت و بروی نمایشگر در سری اس ۸ وارد کنه ولی واقعا نتیجه چی شد؟اون موقع شاید اگه حتی اسم هوآوی میومد یه مشت متعصب کم عقل حتی فحش به هوآوی میدادن ولی الان میبینین که اس ۹ و نوت ۸ و اس ۹ پلاس هنوز در آرزوی اثر انگشت زیر نمایشگر موندن و هوآوی این کار و کرده ، والا من طرفدار سامسونگ بودم ولی وقتی میبینم اینقدر راحت میخوان گوشی جدیدشون و بدون قابلیت خاصی با قیمت بالا به مردم بچپونن زورم میاد و کلا از خرید اس ۹ منصرف شدم ، حالا شما هستی منم هستم شهریور و پاییز گوشی نوکیا ۹ که اومد اون وقت ببینم آیا بازم آدمهای کم عقلی مثل بعضی از شماها بازم میتونه بگه نوکیا عقب مونده و از این چرت و پرتها ، یکم با عقل و فهم قضاوت کنید نه از روی تعصب و ظاهر بینی و تبلیغ های خوشکل تلویزیونی سامسونگ و اپل

  2. ایول نوکیا فقط برگرده به دوران اوج خودش

    • عمرا دیگه برنمیگرده به دوران اوجش
      با دستای خودش محبوبیتش رو دفن کرد
      اگه از طرفدارای قدیمی نوکیا هستی پیشنهاد می کنم محصولات جدید ال جی رو تست بزن
      به زود ی ال جی بین مردم مثل همون نوکیا قدیم میشه

  3. گوشی های نوکیا اکثرا خوش دست نیستن نمیدونم چرا

    • بالاتر هم گفتم اگه گجت نیوز تایید کنه البته
      خوش دستی میخوای فقط ال جی
      تو هر رنج قیمتی فقط پاشو برو یه فروشگاه گوشی سامسونگ و ال جی رو باهم دستت بگیر
      مطمئنم ال جی رو انتخاب می کنی