ایمیل یاهو

ایمیل یاهو در بسیاری از آیپدها و آیفون ها کار نمی‌کند + راه حل

آیا شما هم نمی‌توانید ایمیل یاهو خود را از طریق اپلیکیشن Mail‌ بر روی آیپد یا آیفون خود چک کنید؟ کمپانی یاهو دو راه حل پیشنهادی ارائه کرده است که در ادامه به آن‌ها ذکر خواهیم کرد.

ظاهرا آی او اس 11 برای کاربران آیپدها و آیفون ها دردسرهای زیادی درست کرده است. در تازه‌ترین این مشکلات، ظاهرا بسیاری از کاربران دیوایس های آی او اسی اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند ایمیل یاهو را با آیپد یا آیفون خود چک کنند. این مشکلات رفته رفته گسترش پیدا کرد تا تالارهای گفتگوی کاربران آی او اسی پر از این بحث شود.

چند روز قبل یاهو در یک بیانیه رسما اعلام کرد که از این مشکل با خبر شده و به زودی برای حل آن اقدام می‌کند. این کمپانی همچنین به کاربران پلتفرم آی او اس یک راه حل را پیشنهاد کرد تا به لطف آن بتوانند همچنان از سرویس ایمیل یاهو بر روی موبایل خود بهره‌مند باشند. متن بیانیه یاهو به شرح زیر است:

ما مطلع شده‌ایم که برخی از کاربران ایمیل یاهو زمانی که می‌خواهند از طریق اپلیکیشن Mail اقدام به چک کردن ایمیل‌هایشان کنند با مشکل مواجه می‌شوند. ما از کاربران درگیر با این مشکل عذرخواهی می‌کنیم و در حال کار هستیم تا به سرعت مشکل را حل کنیم. شما تا حل موضوع، می‌توانید از طریق وب و یا اپلیکیشن Yahoo Mail برای دسترسی به حساب ایمیل یاهو خود استفاده کنید.

مشکل ایمیل یاهو با آی او اس قدیمی است

بنابراین اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که نمی‌توانید با آیپد یا آیفون خود اقدام به چک کردن ایمیل یاهو خود توسط اپلیکیشن Mail کنید، یا از طریق مرورگر به سایت یاهو مراجعه کرده و از آنجا وارد حساب خود شوید و یا با دانلود اپلیکیشن Yahoo Mail، از مزیت‌های آن بهره‌مند شده و بدون مشکل به ایمیل یاهو دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت شما باید منتظر بمانید تا یاهو این مشکل را برطرف سازد. متاسفانه به نظر می‌رسد این مشکل ریشه‌ی قدیمی دارد و شاید زمان زیادی تا حل آن طول بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ایفون داشتن این مشکلاتم داره

  2. آیفونه و هزار هزار ایراد و مورد و مشکل

  3. مشکل از یاهوو از ما نیست