آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 به زودی منتشر می‌شود

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ به زودی منتشر خواهد شد. این ادعا بر اساس تعدادی از شواهد مطرح شده و نشان می‌دهد کاربران پرچمدار سال 2017 سری نوت به زودی طعم اندروید 8 اوریو را خواهند چشید.

سامسونگ چندی پیش و بعد از مدت‌ها تست نسخه‌های بتای اندروید 8 اوریو، در نهایت نسخه پایدار این به‌روزرسانی سیستم عامل را برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر کرد. متاسفانه اگرچه سامسونگ برای اطمینان، چندین مرتبه برای نسخه بتا آپدیت منتشر کرده بود، اما نسخه پایدار باز هم به مشکل برخورد کرد، به طوری که کاربران بعد از دریافت آن با مشکل ریبوت شدن ناگهانی دستگاه رو به رو می‌شدند.

اگرچه هنوز زمان آغاز مجدد عرضه این به‌روزرسانی برای پرچمداران سری S سال 2017 مشخص نیست، اما به تازگی اخباری پیرامون آمادگی سامسونگ برای عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 منتشر شده است. به تازگی یک دستگاه سامسونگ گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950F/DS و مجهز به اندروید 8 اوریو در وب سایت Wi-Fi Alliance رویت شده است.

اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8

طبق وب سایت Wi-Fi Alliance اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 به زودی عرضه می‌شود

شماره مدل SM-N950F نشان می‌دهد این مدل مربوط به اروپا و استرالیا بوده و پسوند DS نشان‌دهنده دو سیم کارته بودن آن است. تمامی آپدیت‌های اساسی اعم از به‌روزرسانی‌های سیستم عامل، باید پیش از عرضه شدن، تاییدیه جدید وای فای را دریافت کنند. بعد از تایید شدن توسط Wi-Fi Alliance، شرکت سازنده می‌تواند آپدیت را برای کاربران عرضه کند. از آنجایی که دریافت تاییدیه از این انجمن جزو آخرین مراحل انتشار یک به‌روزرسانی سیستم عامل است انتظار داریم آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 به زودی منتشر شود.

اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 از همان ابتدا یکی از اصلی‌ترین کاندیدهای دریافت سیستم عامل جدید پلتفرم موبایل گوگل بود، به طوری که حتی انتظار داشتیم آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 زودتر از پرچمداران سری S منتشر شود. اکنون که به دلایلی انتشار آن برای گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن متوقف شده، شرکت سازنده دوست ندارد کاربران گوشی سری نوت سال 2017 را منتظر بگذارد.