گوشی های جدید سونی اکسپریا

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت لو رفت

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت (Sony Xperia XZ 2 & Xperia XZ 2 Compact) توسط یک وبلاگ سوئدی لو رفت. این دو گوشی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شوند.

سونی موبایل هفته آینده با حضور در نمایشگاه MWC 2018 از دو گوشی جدید به نام‌های سونی اکسپریا ایکس زد 2 و سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت پرده برداری خواهد کرد. ما طی روزهای گذشته از تغییر زبان طراحی گوشی های پیش روی سونی صحبت کرده‌ایم که عمده‌ترین تغییر آن قاب خمیده است. حال ما جزئیات بیشتری از این دو گوشی هوشمند را به دست آورده‌ایم که اشاره به آن‌ها خالی از لطف نیست.

سایت Swedroid.se، بزرگ‌ترین وبلاگ اندرویدی منطقه اسکاندیناوی، لیستی از مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت را منتشر کرده است. این وبلاگ تایید کرده است که هر دو مدل از نمایشگرهای HDR با نسبت ابعاد 18:9 برخوردارند، جک هدفون از آن‌ها حذف خواهد شد و اسکنر اثر انگشت نیز مطابق شایعاتی که در گذشته شنیده بودیم به قسمت پشتی منتقل شده است.

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2

از مهم‌ترین مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی محافظت شده با گوریلا گلس 5، منبع قدرتی به نام اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. ظاهرا یک ویژگی موسیقی خاص نیز در این گوشی وجود دارد که هنوز جزئیات بیشتری از آن در دست نیست.

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

در سمتی دیگر، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح +Full HD برخوردار است که توسط گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌شود. این گوشی نیز به تراشه اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تجهیز خواهد بود. در حالی که نمایشگر 5 اینچی در این گوشی تعبیه خواهد شد، اما به لطف سبک جدید طراحی شرکت سونی بدنه‌ی آن هم اندازه با گوشی های 4.6 اینچی نظیر سایر مدل‌های اکسپریا کامپکت است.

قیمت پیشنهادی این وبلاگ سوئدی برای گوشی مدل Xperia XZ2 حدود 987 دلار است، در حالی که قیمت منصفانه مدل کامپکت آن نیز 740 دلار خواهد بود. به نقل از آخرین اخبار، این دو گوشی جدید سونی از ششم مارس (15 اسفند 96) به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سونی تو و سامسونگ همینجوری پیش برین فقط …ینین طرف میخواد گوشی بخره ماشین که نیست 5 میلیون هزینشه

  2. آره بابا خیلی هم خوب نیست ولی گرونه

  3. اوفففففففف چ گرونننن