بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ

بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ به ایفای نقش می‌پردازد

حضور بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) خبر تازه‌ای است که CNN آن را افشا کرده است. این اپیزود که در اواخر مارس پخش می‌شود، برای نخستین بار بیل گیتس را پس از سال 2001 در یک سریال تلویزیونی نشان خواهد داد.

به گزارش CNN، عاشقان سریال تئوری بیگ بنگ در اپیزود بعدی این برنامه با دیدن یک ابرقهرمان در حوزه فناوری شگفت زده خواهند شد. ظاهرا بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در نظر دارد با حضور در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش خود بپردازد. در این اپیزود که به گفته سی ان ان در اواخر ماه مارس میلادی منتشر خواهد شد، پنی (کیلی کوئوکو) را در حالی میزبانی از گیتس در دفتر کار خود خواهید دید که با دوستانش برای این ملاقات به هر کاری دست خواهد زد.

بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ

نقش بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ چیست؟

البته مشخص نیست که بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ قصد دارد یک نقش مختصر را بازی کند یا ستاره درخشان این اپیزود خواهد بود، اما هرچه که هست بیل گیتس در سریال تئوری بیگ بنگ در حالی ایفای نقش خواهد کرد که مشغول کار در مایکروسافت بوده و یا زندگی او را پس از بازنشستگی به عنوان یک شهروند میلیاردر به نمایش می‌گذارد. گیتس نخستین فرد مشهور حوزه تکنولوژی یا علمی حضور یافته در این مجموعه تلویزیونی نخواهد بود. باز آلدرین (دومین انسان که طی مأموریت آپولو ۱۱ بر روی کره ماه گام گذاشت)، استیون هاوکینگ (فیزیکدان و کیهان شناس بزرگ)، ایلان ماسک (مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا) و استیو وزنیاک (یکی از بنیانگذاران اپل) همگی ستارگان بزرگی هستند که به صورت مهمان در اپیزودهای مختلف این سریال طی سالیان گذشته حضور به عمل رسانده‌اند.

پس از سال 2001 و ایفای نقش در سریال Frasier، این نخستین باری است که بیل گیتس در یک مجموعه تلویزیونی حضور خواهد یافت؛ اگرچه پیشتر گیتس از اشتیاق خود به بازیگری سخن گفته است. او پیشتر از آستین پاورس و مورفئوس در سریال ماتریکس به عنوان الگوی خود در بازیگری اشاره کرده بود که پس از خروج از مایکروسافت قصد دارد با سبک بازی آن‌ها برای تبدیل شدن به یک بازیگر استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سریال مسخره اییه همه پسرا دنبال مخ زدن پنی هستن.

  2. رانت به اینم میگن چون پولداری بری بازی کنی گند بزنی تو سریال اون قسمت که اس هاوکینگ بازی کرد هم خیلی مسخره بود

  3. اینم خوششه کی دردی داره عشقی عشقی میگذرونه

  4. شعار تبلیغاتیه حضور بیل گتس در سریالی مث بیگ بنگ تئوری

  5. عشق منه بیل گیتس عشق میکنه واسه خودش دمش گرم

  6. بیکاره ها من جای این بودم توی جزایر هاوایی حال میکردم

  7. پولداری ینی همین یه شبه هرچی بخوای میشی

  8. حتما دوست پسره ایمی میشه ?